Inlägg från: Little me |Visa alla inlägg
  • Little me

Pergotime

Jag blev gravid med min andra kur, dock var det struligt med den första, så den andra var den "riktiga kuren" om man säger så.

Tyvärr MF i v5. Nu hoppas jag dock att jag är gravid igen, då det har gått snart 5 veckor sen MF och mensen inte kommit. Hade ÄL-flytningar när jag skulle och har nu haft mensvärk utan mens.

• Little me
    kayla23 skrev 2010-03-23 13:57:31 följande:
    Håller tummarna för er little me hur kände du dig när du fick mf? blev du väldigt besviken/ledsen? jag är lite nervös för att få det då jag läst att de flesta får det :( kram och lycka till
    alltså, det är klart att jag blev det. Tur i oturen så hade jag ju bara vetat om det i knappt ett dygn. Var ledsen några dagar, men man måste gå vidare. Det som är jobbigt är ju just att man inte kan skynda på något, man måste vänta alla dagar och kroppen är ens största fiende ibland. Nu håller jag tummarna bara :)
  • Little me
    kayla23 skrev 2010-03-24 09:56:42 följande:
    Little me var kanske en känslig fråga givitvis försår jag att du var ledsen var lite okänsligt av mig kanske det är bara det att jag förlorade mitt barn för ett år sedan ungefär och han blev två ville bara veta eftersom jag e så rädd för att bli ledsen o besviken om det skulle ske ett MF ...... kram på dig lycka till
    Jag tog absolut inte illa upp! Menade inte så alls :)

Jag förstår hur du menar och beklagar verkligen din förlust.

Nu har jag fått ett nytt plus på stickan, 5 veckor efter MF.
    Pratade med min gyn idag och hon trodde absolut att jag var gravid igen, och inte att hCg-nivån är kvar sen dess.
    Så nu är jag lite skakig :) Ska till henne om tre veckor för att få se om det utvecklar sig alls, vilket gör att nu i tre veckor ska jag vara nervös. Och sen säkert i sju månader till, och sen i ett helt liv!

Lycka till själv, det är bara att satsa! Självklart blir man ledsen och besviken när det inte går som man vill, men jag tror iallafall att det mesta har en mening.
  • Little me
    kayla23 skrev 2010-03-25 15:52:47 följande:
    Little me fick rysningar när du berättade om ditt plus gud så kul för er Grattis håller tummarna jätte jätte hårt :) jag börjar min första kur på lördag :) är nervös men har pratat medmin sambo och vi stöttar varandra oavsett :) lycka till kramizz
    Tack snälla! :)
    Varje liten känsla i magen så tror jag såklart att det är mf på gång igen, men det är inget man kan göra åt det. Lika bra att inte tänka så mycket!
    Hoppas det går bra för er, håller alla tummar och tår :)
    Det viktiga är att vara samspelta och prata öppet med varandra, och när det är tänkt att det ska vara er tur, då kommer det!
  • Little me
    buffas skrev 2010-03-25 16:52:22 följande:
    Jätte grattis gud vad kul håller tummar och tår för er
    Tack! Hoppas att det kommer gå bra
Svar på tråden Pergotime