• kayla23

Pergotime

Hejsan Jag fick reda på att jag har PCO för ca halvår sedan och har efter mycket om och men fått utskrivet pergotime. Läst att ni ser lika fram emot jag att det skall funka jag skall börja med min första kur på Lördag och är så himla nervös hoppas gärna på här eftersom jag tror vi ligger väldigt nära varandra och kan följas åt :) Sj är jag lite överviktig och undrar om någon vet nått om att det kanske funkar sämre då? hoppas på att det går super för er alla :) kram lycka till

• kayla23

Jah har varit lite nervös över att det inte skulle funka på mig då jag inte har någon ägglossning och överviktig dessutom. Jag har haft barn tidigare men "normalt" då men då var jag betydligt mindre än nu får helt enkelt hålla tummarna :) tack för svaret slania.... kram

• kayla23

Håller tummarna för er little me hur kände du dig när du fick mf? blev du väldigt besviken/ledsen? jag är lite nervös för att få det då jag läst att de flesta får det :( kram och lycka till

• kayla23

Little me var kanske en känslig fråga givitvis försår jag att du var ledsen var lite okänsligt av mig kanske det är bara det att jag förlorade mitt barn för ett år sedan ungefär och han blev två ville bara veta eftersom jag e så rädd för att bli ledsen o besviken om det skulle ske ett MF ...... kram på dig lycka till

• kayla23

Little me fick rysningar när du berättade om ditt plus gud så kul för er Grattis håller tummarna jätte jätte hårt :) jag börjar min första kur på lördag :) är nervös men har pratat medmin sambo och vi stöttar varandra oavsett :) lycka till kramizz

Svar på tråden Pergotime