• buffas

Pergotime

Puffar för din fråga vill också veta,tog min första tablett 17e mars..

• buffas
    gryn skrev 2010-03-23 08:52:36 följande:
    fan vad häftigt jag börgade också den 17 med min första enkelkur vi borde holla kontackten till att bli gravida.Har du också pco ska du på ult någon dag jag ska den 24 får vi se om tabletterna har tagit hoppas.
    Åh vad kul att vi börjar samtidigt,jag har pco men enligt äglossningtesterna har jag egen ägglosning men det kan  spöka lite med pco..
    Har en son som blev till månaden innan jag skulle börja med pergotime så han blev till utan hjälp...

Håler tummarna för alla här inne KRAM
  • buffas
    Little me skrev 2010-03-25 13:20:55 följande:
    Jag tog absolut inte illa upp! Menade inte så alls :)Jag förstår hur du menar och beklagar verkligen din förlust. Nu har jag fått ett nytt plus på stickan, 5 veckor efter MF.Pratade med min gyn idag och hon trodde absolut att jag var gravid igen, och inte att hCg-nivån är kvar sen dess.Så nu är jag lite skakig :) Ska till henne om tre veckor för att få se om det utvecklar sig alls, vilket gör att nu i tre veckor ska jag vara nervös. Och sen säkert i sju månader till, och sen i ett helt liv!Lycka till själv, det är bara att satsa! Självklart blir man ledsen och besviken när det inte går som man vill, men jag tror iallafall att det mesta har en mening.
    Jätte grattis gud vad kul håller tummar och tår för er{#lang_emotions_flower}
  • buffas

Välkommen hit{#lang_emotions_smile}
    Här går man o väntar på bim o hoppas så otroligt men blir det inte denna månad så tar vi nya tag inför nästa....

Håller tummarna för dig{#lang_emotions_flower}

• buffas

Ja det är min första kur har haft flera biverkningar illamående,värme vallningar och som kraftig  mensverk vid förhoppningsvis vad som var ägglossning..
    Men det är det ju värt om det  funkar men alla får ju inte biverkningar...

HOPPAS HOPPAS FÖR OSS ALLA{#lang_emotions_flower}

• buffas

Åh vad härligt att du är tillbaka{#lang_emotions_smile}Trodde du hade skippat familjeliv..
    Har du testat med ägglossningstest??
    Jag väntar på bim 13-15 hoppas ju såklart att det ska lyckas på första försöket men känner mig lite pesimistisk men vi får se...

Svar på tråden Pergotime