MammaMila skrev 2010-07-29 11:21:07 följande:
Lillis: Det kommer att gå bra! De gör så många liknande op nu så det går på rutin för dem
Under op (som tar mycket längre tid än de säger... tog 7h tills vi fick samtal från intensiven) tycker jag att ni ska passa på och ta en dusch, äta ordentligt och sen ta en prommis i Botaniska trädgården (precis bakom sjukhuset)... den är fin och avslappnande

Om din sambo/man/etc ska med och bor på Johannesvillan så är det perfekt att sitta och titta på TV, duscha, dricka en kopp kaffe/te eller surfa. Jag rekommenderar verkligen det boendet... bara 3min från operationssalen

Ring dem och reservera om ni inte har gjort det redan...
tack för tipsen..vi behöver nog verkligen nåt som får oss att koppla av o inte tänka så mycket på det som sker...jasså ligger trägården nära vad bra :) vi får hoppas på fint väder då så man gå o titta lite...jasså tog opertionen så länge vad jobbigt :(
vi fick papper om boende men det står att man ej kan förboka på boendet så vi vet inte om det finns plats där så vi vet inte hur vi ska göra för hotell lär man ju boka i förväg men det är ju inte heller så billigt...vet du nåt om ersättning för boende? ha det bra kram