Inlägg från: Lilleskuttan |Visa alla inlägg
  • Lilleskuttan

Jag skulle försöka få nån läkare att ta om proverna men om ingen vill de så skulle jag ta samma mediciner igen.

• Lilleskuttan

bp:Längtar också efter att vara gravid ibland men sen kommer jag på att det inte var allt för roligt,med all oro mm. Det är konstigt att man glömmer, men det var ju verkligen värt allt. Har också brist på sömn och man behöver nog få lite mer av d innan man orkar med en lite till

• Lilleskuttan

Cia .  2 år redan!!  Tyckte inte att det var så länge sen jag läste i mf-tråden om dig och att du var gravid. Såg dig   lite som "det kan faktiskt gå bra även efter många mf"- tjejen!     Och att tiden går så fort på "den här sidan" kan jag verkligen hålla med om..Min lilla kille(som inte är så liten längre) börjar på dagis i morgon..

Sparken..Skönt att du inte behöver oroa dig för att få så tidigt igen. Min kille kom i v 35 han med..

• Lilleskuttan

Hej tjejer!! Var länge sen jag var här och läste.
    Grattis till alla er med små i magarna.. Skönt att det går bra.
    Min "lilla" M fyller snart 3 Förvånad och jag känner att det kanske börjar bli dax för syskon..
    Tyvärr tycker inte min sambo det.
    Ni som hade det jobbigt första gången, vad tyckte era sambon om att försöka igen?

• Lilleskuttan

Han vill inte och orkar inte gå igenom allt vi fick göra med M. Jag förlorade 2,3 l blod vi förlossningen så han är även rädd att nåt ska hända mig. Jag förstår honom men längtan efter en till är väldigt stor..

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts