Efter upprepade mf-forts
Hej tjejer!
Nu har jag äntligen anledning att komma hit!
Fredag 17:e juni föddes våran lilla prins
Äntligen är jag mamma
*vinkar till alla*
Hej tjejer!
Nu har jag äntligen anledning att komma hit!
Fredag 17:e juni föddes våran lilla prins
Äntligen är jag mamma
*vinkar till alla*
slutet på artikeln måste ju vara sanningen
lillaD: Jo det går rätt bra med lilleman. Amningen är igång och han går upp i vikt. Han sover som längst 3 timmar i stöten. Har vi tur infaller det någon gång mellan 23-04 . Har vi otur är det ibland "tuttrace" (amning hela tiden, eller näthetsbehov på max?) hela natten med max 1 timmes sömn i stöten. Ammar liggandes nattetid och sover lite även när inte han gör! Annars hade jag gått under.
Bettan: Ja vi får ju hoppas att det ordnar upp sig... Har märkt att om vi "tankar" mkt närhet, helst "nakentid", så sover han bättre på natten. Låter tungt att ha det så i 5 mån...
Hej tjejer!
Längesen jag titta in här. Vi har köpt hus och haft fullt upp med renovering och flytt. Men nu börjar vi komma i ordning. Lille L är nu två månader och har börjat sova riktigt bra nattetid. Tack och lov för det, annars hade vi aldrig blivit färdiga med huset.
Ser att det hänt både roligt och tråkigt. Grattis till er som plussat Beklagar missfallen
Grattis Lycka!
Grattis a80!!!
Igår träffade jag min läkare. För avslut och prat om framtiden. Hon är en sån ängel! Jag får samma behandling nästa graviditet. och sjukt många VUL/UL om det är det jag behöver för att må bra i graviditeten! Hon lägger stor vikt vid TLC. Vi tänker nog inte försöka med syskon förrän liten man är 1 år. Men känns bra att veta redan nu hur vi ska göra nästa gång
Läkaren fyller 65 nästa år men har inga planer på att gå i pension än på länge. Hurra! Beklagade mig att det borde finnas fler läkare som henne. Att det borde pratas om upprepade missfall, så att fler läkare vågar behandla. Då sa hon att hädanefter remitteras alla från repro på SU med upprepade missfall till henne! Blir så glad Allt tjat har gett resultat till alla stackare som kommer efter oss!
Lycka: Oj vilken dramatik! Hoppas ni mår så bra som ni kan!
Krus: Jag hoppas läkarens tänk och ideer smittar av sig på yngre kolleger
a80: Usch för rosa