Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Efter upprepade mf-forts

Hej
    Vet inte om ni kommer ihåg mig?
    Ni var iallafall länge mina hjältar och ni gav mig den ammunition jag behövde för att ställa krav på de läkare jag kom i kontakt med. Tack!
    Vår lillaC är nu 13 månader och vi är inte precis unga så syskonverkstaden satte igång direkt. Ett missfall i november i v6 och idag plussade jag igen.
    Jag har ingen läkarkontakt, har på npgotvis stuckit huvudet i sanden och hoppats allt skulle se annorlunda ut denna gång. NAIVT!
    Undrar om ni tror att det är värt att försöka få tag i en läkare på måndag? Är det försent? Har fått för mig att jag måste behandlas från Äl.

Hälsar till alla och kniper mina tummar hårt Bettan och FruZzz!

• mojutten

Vilken härlig känsla det är att få tag i en bra läkare. Pratade med läkaren på mödravården här i måndags. Vilken genuint trevlig och empatisk person. Nu har jag alla medicinering som jag hade vid den lyckade graviditeten. Han ville även att jag ska boka tid för ett vul i ca v8 för att se att allt är ok och sen skulle han se till att om allt såg fint ut så ska jag få gå på tätare kontroller på specialmödravården. Det tyckte han var självklart för någon med min historik. Det värmde i hjärtat.

Jag hoppas att du har lika tur Bettan.

Grattis till v15 FruZzz

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts