Efter upprepade mf-forts
Jag gick in i vecka 9 i helgen. Otroligt att nöten hänger i än. Eller inte, vad vet jag.
Dr A var väldigt nöjd idag med det hon såg och hur det artar sig så hon släpper mig nu så får mvc och spec.mvc ta över. Hon bad oss komma och hälsa på med bebisen sen.
Att hon vågar säga så, hemska kvinna.Det är bra med illamående, jättebra, men fy så vidrigt det är.
Jag har inskrivning senare idag och tror att BM kan skriva ut lergigan comp, tar bort illamåendet (i bästa fall) och ska inte ge någon trötthet. Jag läste min gamla blogg förut, som jag skrev när jag väntade V, och då mådde jag dåligt tom v. 14. Hu!LillaD, får du veta någon om chanserna när du träffar LM? Min Dr A var som sagt väldigt positiv idag. Dr B var i sin tur mycket försiktig att uttala sig om det över huvudtaget. Det enda han sa var att för varje dag som går så ökar chanserna och första gången han sa att det ser bra ut var efter ett ul i v. 12. Jag vet ju att det är långt till ett hej och jag har sett levande graviditet i v. 10 som sen dog, men man vill ju liksom ha något att klamra sig fast vid.
Sen ska du nog inte jämföra med graviditeter som varit obehandlade, jag väljer att inte göra det! Jag har också fått missfall efter tickande hjärta (2 ggr), och det är trots allt ganska ovanligt vad jag förstått.