• Callan

Efter upprepade mf-forts

FruZzz skrev 2012-04-24 21:19:50 följande:
    Jodå, hon nådde och tappen var mjuk och mogen, öppen 2,5 cm. Så nu är jag hinnsvept och har haft rätt mycket mensvärk hela eftermiddagen och ikväll småonda förvärkar med ca 10 min emellan. Så jag börjar nästan hoppas på en 25/4-bebis! Men jag har iofs hoppats varje kväll de senaste veckorna... Så jag hoppas lite reserverat.

Håll tummarna för att jag får en fantastisk dykmetodsförlossning inatt/imorgon! Cool
    Åååååååååååååå vad spännande!
    Håller alla tummar för er. 
  • Callan
    Lilleskuttan skrev 2012-05-01 11:45:50 följande:

Härligt krus att förlossningen gick över förväntan.

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg.
    Jag fick en jätte STOR störtblödning i går kväll när jag reste mig från soffan. Har nog aldrig sett så mycket blod. Så jag fick tillbringa natten på gynakuten:) men som tur var så lever bebisen :)
    Trodde aldrig det efter  allt som kom ut. Men ibland ska man väl ha tur också.
    Vi  hade inte berätta för några att jag är gravid, men då vi behövde barnvakt till m så var vi ju tvugna att tala om varför jag skulle till sjukhuset kl 22 på kvällen...

Huvva!
    Nu blir det till att ta det lugnt ett tag då, vilken v är det nu? 
  • Callan

Grattis MB!
    Hoppas ni får bra hjälp!
    Operation är ju aldrig kul... 

Lilleskuttan: Håller en extra tumme åt er! 

• Callan

MelanD: Grattis till liten!
    Kastar kottar på Mr Murphy som ska komma och förstöra saker
    Kramar 

• Callan

Finess: Trist att du skulle åka på klåda igen Hoppas du får igångsättning!

Jag läste på aftonbladet om det där med fertiliteten och kan bara instämma. 

• Callan

Skvallrar att Finessan fått en liten son, men hon får komma in och berätta mer sen Nalle

• Callan

Stort grattis igen Finessan!
    Och suergrattis till en lyckad förlossning *Avundsjuk* Cool 

• Callan

Grattis Irma!

Jag tog ju T på eget beväg till v37, inga extra kontroller.
    Var in en gång för lite fosterrörelser och samtidigt tillväxt ul, men inget flöde eller så.

Hur går det för er andra som haft en tuff start med era små? 

• Callan

Bettan: Weee! Grattis!
    Tror inte det är ngn fara med "gammalt" innohep. 

• Callan

Bettan
    Beklagar verkligen!

Om jag blir miljonär ska det faan forskas på upprepade mf!!! 
    Det är ju uppenbart att det inte är intressant för sjukvården i dagsläget. Finns väl inga pengar i det som i IVF... 

• Callan

Bettan: Å fasen då att det ska vara sånt skit hela tiden!
    Beklagar verkligen.

Själv åkte jag in akut i somras för en cysta på äggstocken som sprack och gav massiv bukinf. och det i sin tur skadade äggledarna, så för 2mån sen opererade jag bort båda äggledarna, som en sterilisering fast jag tog bort hela äggledarna, inte bara snörpte av dem.
    Det känns såååååå bra!
    Slippa fundera och oroa sig osv osv. Jag kände mig ju färdig iom att sonen kom för 5 år sen efter alla mf och har en äldre syster till honom så jag vill inte ha fler och just att risken är borta har gjort att jag känner mig lugn, även om vi inte planerade barn innan och jag hade spiral, men nu är det liksom definitivt.

Kämpa på alla som kämpar!
    Kastar lite kottar på er andra, bara för gamla tiders skull  

• Callan

Grattis Irma!!!
    Låter härligt även om man skulle vilja klona sig  

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts