Efter upprepade mf-forts
krusbär & fru zzz :Hoppas ni har återhämtat er lite efter förlossningen. Hur går det med bebisarna?
Emnd: Hur har det gått för dig?
krusbär & fru zzz :Hoppas ni har återhämtat er lite efter förlossningen. Hur går det med bebisarna?
Emnd: Hur har det gått för dig?
Grattis mikesbride. Skönt att allt har gått bra men jag förstår att det är nervöst .
Bettan: Påverkar pred något om man ätit det?
Ego: Rul om 1 v och jag vet inte hur jag ska överleva oron tills dess.. Ul borde ju vara något roligt, men inte för oss som har mycket i bagaget..
Rul gick bra. Så skönt att veta att allt är ok
Krusbär: Skönt att det blivit bättre med koliken.Men jobbigt med syskonchocken, svartsjuka och treårstrots samtidigt.. Är ju tillräckligt jobbigt när de kommer "ensamma" Hoppas det går över snart..
Undrar hur M blir när våran bebis kommer...
MellanD: När har du BF?
krusbär: Jag har värre foglossning den här gången så jag är sjukskriven. Har även högt blodtryck som jag får medicin för. Men annars mår jag bra.
Det var ju lättere första gången när man inte hade nån annan att ta hand om, kan ju inte vila lika mycket nu.Jag har bf 16 nov och M är 3år 10 mån då.
oj nej va hemskt, melland. Hoppas att det löser sig snart och att allt går bra. Tänker på dig..Kramar
Lycka till finessan!!
Jättestort Grattis Finessan! Underbart med en lyckad förlossning..
MellanD: Hoppas att sonen mår bättre.
Ni som ätit trombyl, vilken vecka slutade ni med det? Och fick ni gå på några extra koller för att se att allt fortfarande var bra?
Irma: Gratiis!
Skönt att du fick kolla varje vecka, måste kännts bra att får göra det.
Känns jätte läskigt att sluta med T tycker jag. Hann ju aldrig göra det med M för han kom ju i v 35.
EMND:Jag tog samma behandling som med M den här gången, vågade inte chansa.
Går in i v 37 i morgon så nu går vi bara och väntar här hemma... Gick ju inte så här länge med M, men risken finns ju att jag får vänta några veckor till.. Hoppas iaf att jag slipper gå över men Pga av högt blodtryck så trodde inte min bm att dom låter mig få gå över,,men vi får se..
Känner dock stor oro för förlossningen med tanke på hur det gick med M.
Irma: beklagar.. "styrkekramar"
Nu har vår lilla tjej äntligen kommit. Förlossningen gick mycket bättre än med M så det känns jätte skönt att få en bra efter den mindre bra förlossningen..
Hej alla!
Grattis Irma!
Bettan: Beklagar att du även nu ska behöva kämpa o kämpa. Styrkekramar..
Calla. Skönt iaf att du slipper fundera och oroa dig.
Vi är också "färdiga" . Min kropp skulle inte palla med en grav till även om vi ville. Hade det tufft andra gången..men det var det absolut värt.
Här så har minsta precis fyllt ett och storebror blir snart 5 År.. Förstår inte var tiden tar vägen . Känns som det inte var så länge sen vi var i den där jobbiga sitsen och kämpade o kämpade.