Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?

Vilken jävla idiot. Ta dina saker och stick, eller kasta ut honom. Seriöst, en person som inte respekterar dig och din kropp och integritet är inget att ha.

• psychocandy
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 11:21:47 följande:
    Jag tänker så här... han kanske blev så upphetsad att han lixom tappade kontrollen lite. Jag är helt säker på att han aldrig ville skada mig med mening.
    Det är skillnaden mellan normala människor och farliga människor. Det ska finnas en spärr som gör att man slutar med något, oavsett hur upphetsad man är, när den andra inte är med på noterna.
  • psychocandy
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 11:26:55 följande:
     Jag tänker att jag kanske bara ska begära pengar för halva hyran o sen be han dra.
    Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé.
  • psychocandy
    Anonym skrev 2010-03-18 11:29:30 följande:
    Killar har ju en tendens att tappa lite vett och sans i vissa situationer.
    De allra flesta män skulle faktiskt kunna avbryta ett samlag när deras partner skriker av smärta, är jag övertygad om.
  • psychocandy
    Anonym skrev 2010-03-18 11:38:34 följande:
    Jomen tänk såhär då.. Killen och tjejen har väldigt upphetsat halvvåldsamt sex.. Hon slår huvudet i sänggaveln en gång för att hon kastas bakåt av div juckningar,. är han då en kvinnomisshandlare?? det gjorde förmodligen ont ja.. men det var nog inte meningen. Och jag tror inte att det var hans mening att göra illa henne där bak heller. I mina ögon är han okunnig och lite väl upphetsad av tanken med analsex. Rent juridiskt har jag svårt att se detta som en våldtänkt och det skulle förmodligen aldrig gå vidare i domstol. Så vart kommer hon då med att anmäla? Hon förstör en annan människas liv pga en okunnig sugen pojkvän? jag tycker personligen inte att det han gjort står i proportion till det hon funderar på att göra.
    SMS:en där han ber om ursäkt och säger att han ångrar sig skulle förmodligen vara utmärkt bevisning vid en eventuell anmälan.

Tycker nödvändigtvis inte att det är det bästa för TS men helt klart att hon borde göra sig av med honom.
  • psychocandy
    Anonym skrev 2010-03-18 11:45:04 följande:
    Jag tror inte det var hans mening att göra illa dig alls. Vill ni lösa detta så gör ni det! Men då måste ni prata med varann. Som sagt.. många killar tror att allt ska vara som i porrfilmer mm för det har de ju sett. Sen vad tjejen säger.. ja vem vet hon kanske ändrar sig när man väl börjat? Du gillar ju ett finger tänker han.. osv osv... Och så blir det lite väl hett och detta händer...
    Att vara porrskadad är ingen ursäkt för att begå övergrepp.
  • psychocandy

Skrämmande hur många som indirekt försvarar sånt här.

• psychocandy
    Anonym (....!!!) skrev 2010-03-18 12:05:44 följande:
    Fan vad många skiver att ts ska lämna sin kille osv. Varför göra allt så jäkla drastiskt? Bättre dom snackar igenom det. Inte undra på att folk inte hänger ihop sålänge om dom bara gör slut hejvilt. Och våldtäkt skulle jag inte påstå det är för då hade det  ju blivit mer fullbordat. Gillar man inte analsex behöver man ju inte äns ha ett finger där bak
    "Mer fullbordat"? Det var det dummaste. Att göra slut efter ett sexuellt övergrepp är inte att göra slut "hejvilt". Och vaddå "behöva" ha ett finger där bak? Det är år 2010, man får ha hur många fingrar man vill var man vill och det är INTE lika med samtycke till något mer.
  • psychocandy
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 12:07:41 följande:
    Det stämmer nog det du skriver... att han går igång på att "förgripa sig på mig på skoj". Han har tidigare sagt att han ibland tänker på att våldta mig i analen när han blir arg på mig.
    Alltså, hjärtat... det ringer varningsklockor. Du måste ta den här situationen på allvar.
  • psychocandy
    MickeN1973 skrev 2010-03-18 12:08:45 följande:
    Det som är intressant är om han visar ånger för vad han har gjort och inser att han gjort fel.
    Varför är det intressant? Det gör inte direkt saken ogjord.
  • psychocandy
    MickeN1973 skrev 2010-03-18 12:15:22 följande:
    Misstag händer i förhållanden,  sen får man överväga vad man vill göra. Vore det så att TS pojkvän vore ett "svin"  rent allmänt då kan man ju betrakta detta som sista droppen. Medans om han är bra annars ja då kan man prata ut om problemet.
    Att ha sex med någon mot dennes vilja och tillfoga henne smärta är mer än ett "misstag".
  • psychocandy
    MickeN1973 skrev 2010-03-18 12:25:36 följande:
    Världen är inte svart eller vit
    Nej, absolut inte. Men både svensk lag och sunt jävla förnuft säger att det inte är okej att ha analsex med någon som säger nej och skriker av smärta.
  • psychocandy
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 12:34:06 följande:
    Som sagt, om jag beslutar mig för att lämna honom så kommer jag anmäla det, men inte annars. Och jag kommer inte lämna honom hux flux, jag ska ta mig lång tid o tänka igenom detta.
    Jag tycker att du bör undersöka dig för säkerhets skull, om du tycker att det är jobbigt att ringa själv så be din vän göra det åt dig... Genom VC kan du också få kontakt med någon att prata med om det blir jobbigt framöver.
  • psychocandy

Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 12:37:32 följande:

Jag ska fundera på det. Men undersökningen måste ske idag då eller?
    Det beror på ur vilket perspektiv, vid en anmälan så tror jag att det är bra om du har uppsökt vård samma dag som det hände, men jag tänker mest att oavsett hur det blir så kan det vara bra att ha kollat så att det inte blivit några allvarliga skador.
  • psychocandy
    Anonym (intuition) skrev 2010-03-18 12:51:46 följande:
    Vad du bör göra kan ingen annan än du själv svara på. Du måste göra det som känns rätt och OK för dig. Men i en relation gör man ibland misstag (även om det här absolut INTE är OK att han inte respekterar ditt nej), men frågan är hur stabil er relation är, hur länge ni varit tillsammans och hur pass stark din tillit till honom är. Jämför med min egen relation då jag själv också har en man som blir väldigt upphetsad under sex och har svårt att behärska sig ibland. Han har dock aldrig kört över min vilja men jag har sett att han ibland varit "frånvarande" av upphetsning och då har det varit svårt att få kontakt med honom. Vi har dock varit tillsammans i snart 8 år och har barn tillsammans. Jag känner min man in och ut och vet att han aldrig någonsin skulle göra något för att skada mig eller vår relation. Visst har det hänt att han valt en ställning eller något på eget initiativ och det har gjort ont och då har jag sagt NEJ! eller AJ! och visst kan han ju ha råkat fortsätta dra den in och ut en eller 2 ggr till innan han självklart stoppat. Det gör mig inte arg utan jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att stoppa när det är skönt. MEN, om jag har sagt nej så har vi sedan pratat om det som inte fungerat för mig och valt något annat. För att han har gjort illa mig så räknar jag inte just det som ett övertramp i en sådan situation. Men i ditt fall är det något annorlunda, ett övertramp helt klart men som det låter skulle han ha kunnat misstolka ditt kroppsspråk eftersom ni njöt båda av att han var där i analen och höll på. Min man skulle helt klart i ett sådant ögonblick kunnat ta initiativet och stoppat in penisen för att se om det kanske var OK. Men skulle jag ha sagt nej så skulle han inte ha fortsatt. Men som sagt, det här är knepigt. Du måste själv välja hur du ser på det hela, allt utifrån hur stark er relation är och hur väl ni känner varann. Har ni varit kort tid tillsammans skulle jag nog fundera på om relationen kanske tagit för mycket skada tillitsmässigt av detta. Har ni varit länge tillsammans och känner varann på djupet så kommer du nog själv kunna avgöra om du ser på detta som våldtäckt eller ett misstag/övertramp som kan diskuteras och förlåtas. Vad säger ditt hjärta om din pojkvän? VAd säger din intuition? Följ magkänslan!
    Jag är så innerligt glad över att ha en man som inte skulle fortsätta ens en sekund efter ett "aj".
Svar på tråden Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?