Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?
Det verkar vara många som tror att detta inte är våldtäckt. Det ÄR våldtäckt och skulle jag vara du TS så skulle jag illa kvickt se till att killen försvann ur mitt liv, hur ångerfull han än må vara. Folk som misshandlar andra blir också ofta ångerfulla efteråt men var hjälper det när skadan väl är skedd?
Tyvärr tror jag att de som säger att detta inte är våldtäckt antingen inte har läst ordentligt det du skrivit eller så har de en oerhört sned bild av vad som är okej och inte okej. Ett nej är ett nej oavsett hur bilden ser ut. Säger man nej så är det inte okej att göra tvärtemot. Att du dessutom skrikit Nej Nej! gör bilden extra tydlig. Det ÄR våldtäckt.
Jag tycker det är skrämmande att så många säger att detta inte är en våldtäckt. Och jag tycker att det är skrämmande att någon här skrev att du skulle förstöra hans liv om du anmälde. Han har ju redan förstört en stor del av dig och ditt förtroende till killar genom att inte lyssna. Han har själv gjort sig skyldig till att skada dig både fysiskt och psykiskt.
Jag tycker nog du ska ta dig till en läkare som får hjälpa dig, dels genom en undersökning där man dels kan bevisa att det har skett och dels för att du kanske ska kunna gå vidare.