Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?
Vad du bör göra kan ingen annan än du själv svara på. Du måste göra det som känns rätt och OK för dig. Men i en relation gör man ibland misstag (även om det här absolut INTE är OK att han inte respekterar ditt nej), men frågan är hur stabil er relation är, hur länge ni varit tillsammans och hur pass stark din tillit till honom är.
Jämför med min egen relation då jag själv också har en man som blir väldigt upphetsad under sex och har svårt att behärska sig ibland. Han har dock aldrig kört över min vilja men jag har sett att han ibland varit "frånvarande" av upphetsning och då har det varit svårt att få kontakt med honom. Vi har dock varit tillsammans i snart 8 år och har barn tillsammans. Jag känner min man in och ut och vet att han aldrig någonsin skulle göra något för att skada mig eller vår relation.
Visst har det hänt att han valt en ställning eller något på eget initiativ och det har gjort ont och då har jag sagt NEJ! eller AJ! och visst kan han ju ha råkat fortsätta dra den in och ut en eller 2 ggr till innan han självklart stoppat. Det gör mig inte arg utan jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att stoppa när det är skönt. MEN, om jag har sagt nej så har vi sedan pratat om det som inte fungerat för mig och valt något annat. För att han har gjort illa mig så räknar jag inte just det som ett övertramp i en sådan situation.
Men i ditt fall är det något annorlunda, ett övertramp helt klart men som det låter skulle han ha kunnat misstolka ditt kroppsspråk eftersom ni njöt båda av att han var där i analen och höll på. Min man skulle helt klart i ett sådant ögonblick kunnat ta initiativet och stoppat in penisen för att se om det kanske var OK. Men skulle jag ha sagt nej så skulle han inte ha fortsatt.
Men som sagt, det här är knepigt. Du måste själv välja hur du ser på det hela, allt utifrån hur stark er relation är och hur väl ni känner varann. Har ni varit kort tid tillsammans skulle jag nog fundera på om relationen kanske tagit för mycket skada tillitsmässigt av detta. Har ni varit länge tillsammans och känner varann på djupet så kommer du nog själv kunna avgöra om du ser på detta som våldtäckt eller ett misstag/övertramp som kan diskuteras och förlåtas. Vad säger ditt hjärta om din pojkvän? VAd säger din intuition? Följ magkänslan!