Inlägg från: MickeN1973 |Visa alla inlägg
  • MickeN1973

Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?

Det som är intressant är om han visar ånger för vad han har gjort och inser att han gjort fel.

• MickeN1973
    psychocandy skrev 2010-03-18 12:10:52 följande:
    Varför är det intressant? Det gör inte direkt saken ogjord.
    Misstag händer i förhållanden,  sen får man överväga vad man vill göra.

Vore det så att TS pojkvän vore ett "svin"  rent allmänt då kan man ju betrakta detta som sista droppen.

Medans om han är bra annars ja då kan man prata ut om problemet.
  • MickeN1973
    psychocandy skrev 2010-03-18 12:23:52 följande:
    Att ha sex med någon mot dennes vilja och tillfoga henne smärta är mer än ett "misstag".
    Världen är inte svart eller vit
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2010-03-18 12:20:12 följande:
    Ja jag skulle reda ut det hela! Efter tid! Se vad som händer och hur han reagerar på vad han har gjort! Men sex med en sådan person igen kräver mycket!!!!
    Ja precis.

Det intressant är att jag läste en så gott som identiskt historia på att danskt forum.

Där var det några som ylade om anmäl för våldtäkt.

Medans andra ville att hon skulle ta ett allvarligt snack med han evt i samband med terapi

jag förstod att tjejen valde terapi och killen likaså 
  • MickeN1973
    Anonym (intuition) skrev 2010-03-18 12:51:46 följande:
    Vad du bör göra kan ingen annan än du själv svara på. Du måste göra det som känns rätt och OK för dig. Men i en relation gör man ibland misstag (även om det här absolut INTE är OK att han inte respekterar ditt nej), men frågan är hur stabil er relation är, hur länge ni varit tillsammans och hur pass stark din tillit till honom är. Jämför med min egen relation då jag själv också har en man som blir väldigt upphetsad under sex och har svårt att behärska sig ibland. Han har dock aldrig kört över min vilja men jag har sett att han ibland varit "frånvarande" av upphetsning och då har det varit svårt att få kontakt med honom. Vi har dock varit tillsammans i snart 8 år och har barn tillsammans. Jag känner min man in och ut och vet att han aldrig någonsin skulle göra något för att skada mig eller vår relation. Visst har det hänt att han valt en ställning eller något på eget initiativ och det har gjort ont och då har jag sagt NEJ! eller AJ! och visst kan han ju ha råkat fortsätta dra den in och ut en eller 2 ggr till innan han självklart stoppat. Det gör mig inte arg utan jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att stoppa när det är skönt. MEN, om jag har sagt nej så har vi sedan pratat om det som inte fungerat för mig och valt något annat. För att han har gjort illa mig så räknar jag inte just det som ett övertramp i en sådan situation. Men i ditt fall är det något annorlunda, ett övertramp helt klart men som det låter skulle han ha kunnat misstolka ditt kroppsspråk eftersom ni njöt båda av att han var där i analen och höll på. Min man skulle helt klart i ett sådant ögonblick kunnat ta initiativet och stoppat in penisen för att se om det kanske var OK. Men skulle jag ha sagt nej så skulle han inte ha fortsatt. Men som sagt, det här är knepigt. Du måste själv välja hur du ser på det hela, allt utifrån hur stark er relation är och hur väl ni känner varann. Har ni varit kort tid tillsammans skulle jag nog fundera på om relationen kanske tagit för mycket skada tillitsmässigt av detta. Har ni varit länge tillsammans och känner varann på djupet så kommer du nog själv kunna avgöra om du ser på detta som våldtäckt eller ett misstag/övertramp som kan diskuteras och förlåtas. Vad säger ditt hjärta om din pojkvän? VAd säger din intuition? Följ magkänslan!
    Bästa inlägget i denna tråd...
  • MickeN1973
    Isanje skrev 2010-03-18 12:58:45 följande:
    Jag ser det som ett stooort övertramp,ts har ju berättat att hon gjort klart att analsex är ingen för henne,ett finger är okej men penisen ska inte in. Han stoppade in 2 fingrar,hon sa aj och han tog ut dem,sen skulle kuken in? Att hon skriker aj flera gånger,kryper bort från honom,han följer efter o när hon inte kan ta sig från honom för en vägg stoppar henne så kör han in sin penis i henne medans hon skriker. Solklart fall av våldtäkt.
    fingar i rumpan är också analsex.. 
  • MickeN1973
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-18 13:02:49 följande:
    Så fingrar i vaginan är samlag?
    nej det är sex
  • MickeN1973
    Anonym (Sammalika) skrev 2010-03-18 13:18:51 följande:
    Har varit med om nästan exakt samma sak för 1,5 år sedan med min nuvarande pojkvän.Jag har inte förlåtit honom för det han gjorde men accepterat det och gått vdare med vår relation. Jag ställde stora krav på honom som kontakta psykolog, resulterade i nläggnng då han bröt ihop. Men nu går han  terapi han har även helt slutat dricka alkohol(han var rejält full när det hände.) osv.Det är inte lätt att gå vdare efter ett sådant svek men det går om man vill, bara du  kan bestämma.Lycka till!
    hjälpte terapin
  • MickeN1973
    Anonym (skakar) skrev 2010-03-19 10:58:34 följande:
    Jag sa till honom att han inte behöver anmäla sig själv.Jag tror att han har förstått sitt misstag. Jag tror inte att han ville skada mig medvetet. Han tappade kontrollen, som han sa. Det gör det inte rätt. Men kanske, kanske, gör han inte samma sak igen. Han kanske kan LÄRA sig att kontrollera sig. Jag har också problem med impulsbeteende. Jag går i kbt för att lära mig handskas med det. Jag sa till honom att han bör kontakta en kurator / psykolog.Han sa dessutom att han sett så mycket porrfilm att han inte riktigt reagerade när jag skrek i smärta... i filmerna är det något normalt. Han sa att han förstår nu att det är INTE normalt o att han aldrig kommer se på porrfilm igen.Grejen är att han kommer från ett land där man inte får prata om sex. Det enda sex de får se i det landet är om de hyr porrfilm. De klipper dessutom bort kyss-scener i filmer.Det ursäktar inte hans felsteg. Men han säger att han ångrar sig o vill göra allting bra. Han vill bli bra. Jag tror honom. Men jag kan inte lita på honom ännu. Men kanske i framtiden.Han säger att han vet att han måste ge det tid. Att vi båda är i helvete nu (jag är skadad o han har ångest) på grund av honom. Men att tiden kan hjälpa oss.Kanske.Han erbjuder sig att komma hit med mat o städa lägenheten (medans jag är i ett annat rum såklart) för att han vet att jag är deprimerad o mår dåligt nu.Jag kanske kan ge detta en chans.Men diamantringen han har i byrålådan kan han gott vänta med LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE.Om jag ger detta en chans så behöver jag lång tid för att se om han gör något felsteg igen.Jag kanske ska kontakta en kurator på vårdcentralen o prata om detta.Nu ska jag läsa igenom alla nya svar jag fått sedan detta inlägg, sen ta en cigg o sen sätta mig o skriva på hemtentan.
    Han bör inte prata med någon om detta.

Han måste prata med någon proffessionel ang detta, så att misstaget inte upprepas.
  • MickeN1973
    flena skrev 2010-03-19 11:35:54 följande:
    Bra att han erkänt att han har gjort fel. Då kan du lättare läka och gå vidare.Ta till dig att han vill gå på samtal, och att han ska anmäla sig själv. Det är ett brott och han är villig att inse det. Det är bra och kan medföra att han kan gå vidare med detta och inte göra om det.Sen kanske ni inte kan fortsätta ert förhållande. Men att samtala med et kurator eller psykolog tillsammans kan göra att ert förhållande tar slut med en chans att läka för er båda. Ni kanske kan avsluta förhållandet på ett shyst sätt trots alltGå på samtal.Många saker kan tära inom en, och min erfarenhet av bitterhet handlar om att man inte kan få den andra att förstå. Man vill trycka in sanningen i huvet på den andra, men det går ju inte. Så därför ska du vara glad för att han inser att han har gjort fel.Jag menar inte att du ska okeya det han gjorde för att han inser sitt fel. Utan stå på dig och ursäkta han inte. Han måste få ta skuldkänslorna INTE DU. Låt han aldrig bli ett offer där det är synd om honom för att han mår dåligt. Han SKA må dåligt. Men båda ni kan må bättre om ni tar detta på allvar och bearbetar detta på en gång. tillsammans eller var för sig
    Vad skulle dom få utav att han anmäler sig och evt blir dömd på vilket sätt skulle det förbättra något?
Svar på tråden Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?