Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?

Anonym (äger va ja tycke) skrev 2010-03-18 13:20:14 följande:
    Är den här tråden ett skämmt eller???Ts visst känner sig kränkt om hon nu vill utrycka sig så... men våldtäkt???Visst man har rätt till sin kropp och de ska fatta vad ett nej är ( har varit där sälv) så vet hur det är, till slut slutar det med att det blir dom de blir...Dom bor ju ihop.Tyck att jag är idiot men jag tycker att det är idiotisk...Ett ex...Min svägerska var nyseparerad men valde att gå tillbaka eftersom han hade vårdnaden om deras barn.Han tvingar henne att sluta med p-piller och inom en månad vart hon med barn.Nu har hon gått ifrån igen och det har kommit fram att han har våldtagit henne under många år, tvingat ha sex när barnet är uppe fast inte i samma rum så den hör allt...Använder sexleksaker som hon INTE tycker om och filmar henne ett otalt gånger.Nu efteråt så polisanmälde hon honom för kvinno kränkning, våldtäkt ock ett antal saker i hopp om att få barnet. (Hon har varit gravid och han har gjort det i allafall)Polisen hämta honom han satt häktad från fredag till tisdag nu släpt för bristande på bevis fast de har intyg från läkare sista gången om blödningar mm...De jag vill säga är antingen finner man sig i det och gör de bästa av allt och LÄR sig att tycka om det elle gör något åt saken...Ursäkta mig men vi bor i Sverige och våldtäkter är inte så ovanligt och inget man preoriterar fins viktigare saker...
    Vad är det som är ett skänt, att hon kanske ska anmäla eller att hon kallar det våldtäckt?
  • Anonym (...)
    Bedelia skrev 2010-03-18 14:09:34 följande:
    Just min tanke också...Jag hade tagit ett rejält snack med killen, men aldrig anmält något sådant.Ett övergrepp må det vara - det verkar som det spårade ut - men jag hade inte uppfattat det som våldtäckt och jag tror inte killen heller egentligen menade det så.
    Vad är då defentionen av våldtäckt enlig dig?
    Är det bara när man blir påhoppas mot ens vilja i en park av en främling?
    Det finns stora variationer på skalan allt från att man bli misshandlad till dödad under tiden det betyder inte att en "lindrigare" våltäckt räknas som något annat än vad det är.
  • Anonym (...)
    Anonym (jag tror) skrev 2010-03-18 14:46:48 följande:
    Jag tror inte det var medvetet, ibland glömmer killar bort sig och tror det är OK bara för att de har fått lite försmak och ibland händer det att de lyssnar vad de vill lyssna.Säger inte att det är okej! det är det inte!Men även finns det de som gör det på flit.Här är mina erfarenheter:Jag hade en pojkvän som vela så gärna testa, var med på det men han blev så upp i öronen sugen så han tänkte inte på att han tröck in den hela vägen och jag skrek och kravlade, sen drog han den ut o in mycket mindre för att han tänkte att nu är det okej, gråtet var liksom från det första han gjorde som misstag.MEN han bad om ursäkt och gjorde aldrig om det, bad inte ens om att få en ny chans.Sedan har jag levt med en kille som brukade ha sex med mig när jag sov, medvetet, märktes tydligt att det var på flit för att han hade INGEN ånger och jag stack innan han gjorde något med min anal.Nu har jag en ny pojkvän, som verkligen lyssnar på mig MEN ibland kan han bli så upp över öronen och glömma vilket hål han är i och mitt i akten kan han hålla på i fel hål tills jag skriker till och då ber han om förlåtelse och låter mig vara.Jag skulle ge din pojkvän en chans, han är trots allt ångerfull, ber om förlåtelse, ge han dina krav på att direkt han börjar gnugga sig efter eller be om analsex, då sumpar han sin chans och han ska dra åt helvete för att tydligen har han inte varit så ångerfull och lärt sig av sitt misstag.Man ska lära sig av sina misstag!Och om man verkligen älskar någon så gör man inte om det igen!
    Jisses vilka män dras du till, 3 killar som inte kan behärska sig. Ryser!!
  • Anonym (...)

Jag som en person utanför tycker också att han försöker att vrida situationen. Han låter som en manipulativ person med välsmord käft. Prata med din väninna? Varför i herrans namn då? Ja, han vill med sitt munväder övertyga också henne om att det som hände inte var meningen och inte så farligt - så att om hon eventuellt blir övertalad också kan påverka dig. 

Håller med NadiaMi i det hon skriver. Tycker också det låter som hans ord i inlägget. Låt honom inte manipulera till att ta ifrån dig hur du faktiskt kände. 
Svar på tråden Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?