Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?
Anonym (äger va ja tycke) skrev 2010-03-18 13:20:14 följande:
Är den här tråden ett skämmt eller???Ts visst känner sig kränkt om hon nu vill utrycka sig så... men våldtäkt???Visst man har rätt till sin kropp och de ska fatta vad ett nej är ( har varit där sälv) så vet hur det är, till slut slutar det med att det blir dom de blir...Dom bor ju ihop.Tyck att jag är idiot men jag tycker att det är idiotisk...Ett ex...Min svägerska var nyseparerad men valde att gå tillbaka eftersom han hade vårdnaden om deras barn.Han tvingar henne att sluta med p-piller och inom en månad vart hon med barn.Nu har hon gått ifrån igen och det har kommit fram att han har våldtagit henne under många år, tvingat ha sex när barnet är uppe fast inte i samma rum så den hör allt...Använder sexleksaker som hon INTE tycker om och filmar henne ett otalt gånger.Nu efteråt så polisanmälde hon honom för kvinno kränkning, våldtäkt ock ett antal saker i hopp om att få barnet. (Hon har varit gravid och han har gjort det i allafall)Polisen hämta honom han satt häktad från fredag till tisdag nu släpt för bristande på bevis fast de har intyg från läkare sista gången om blödningar mm...De jag vill säga är antingen finner man sig i det och gör de bästa av allt och LÄR sig att tycka om det elle gör något åt saken...Ursäkta mig men vi bor i Sverige och våldtäkter är inte så ovanligt och inget man preoriterar fins viktigare saker...