Inlägg från: Anonym (skakar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skakar)

Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?

Lavish skrev 2010-03-19 11:26:16 följande:
    Jag vill inte säga om du ska gå tillbaka eller inte. Men jag tycker det verkar som en dålig idé att han ska komma dit och städa osv. Den det kommer kännas bra för är honom, han får en chans att göra saker för dig som ett sätt att be om ursäkt. För dig tror jag mest att det kommer kännas förpliktigande. "nu har han ju varit så snäll och damsugit hela lägenheten så nu måste jag ju vara lite snäll mot honom iaf." + Att jag tror att det kan ge er båda bilden att du "behöver" honom. Att du inte kan ta dig igenom det här på egen hand utan behöver hans stöd på olika sätt. Det tror jag inte är sunt.' Om ni ska ses tycker jag ni ska göra det på neutral mark. För tillfället tycker jag lägenheten ska vara din borg där du kan känna dig trygg och inte behöva oroa dig för att han ska dyka upp. Jag tycker du ska be om nycklarna så att du kan vara säker på att han inte dyker upp rätt vad det är.
    Ja, du har så rätt. Tack.
  • Anonym (skakar)
    NadiaMi skrev 2010-03-19 11:43:43 följande:
    tycker att ditt inlägg nr 739 var väldigt bra. tack!
  • Anonym (skakar)
    Mad as snow skrev 2010-03-19 12:51:32 följande:
    Ja, och pedofilen bryter ihop han också och ångrar sig och mår jättedåligt. På grund av att han tvingas inse att han är en pedofil. Inte nödvändigtvis av någon sorts empati gentemot barnet han skadat. Alla tårar handlar inte om medkänsla för andra.

Tack!
  • Anonym (skakar)
    Rockan skrev 2010-03-19 13:09:28 följande:
    TS! Jag hoppas innerligt att du inte tar till dig alla inlägg som bortförklarar & ursäktar det din sambo gjorde mot dig & jag beklagar att människor har den inställningen. För mig var det enormt viktigt att få sätta ord på det jag blivit utsatt för när jag väl började bearbeta händelsen ordentligt. Jag hoppas verkligen du kan ta dig igenom det här på ett bra sätt!
    Nej, det som hänt har hänt o det är vad det är. Han penetrerade min anal med sin penis mot min vilja. Han gjorde ett enormt övertramp, sårade mig, bröt vår överenskommelse, svek mig.

Jag ska vara stark. Jag ska stå på mig.
    Det han gjorde var fel.

Jag ska ta min tid jag behöver.
    Det kommer lösa sig, tillslut. Antingen tillsammans eller skilda vägar.
    Han kommer få leva med att han gjorde så mot en tjej, jag kommer få leva med att en kille gjorde så mot mig. Och det är på grund av honom.
  • Anonym (skakar)
    Anonym skrev 2010-03-19 15:06:02 följande:
    Förutom våldtäkten så är jag lite skrämd av det här petandet fram och tillbaka med fingrar och kuk i analen och vaginan... Man kan faktiskt få väldigt allvarliga infektioner. Ännu en anledning till att man måste samarbeta vid analsex. Fy nu tänker jag på hur känslomässigt tömd och förvirrad man kan vara efter en orgasm, tänk att bli utsatt för ett skamligt och smärtsamt övergrepp just då, av någon man litar på!
    Vad då för infektioner?
  • Anonym (skakar)
    MickeN1973 skrev 2010-03-19 17:00:39 följande:
    Det finns bakterier i analen som inte ska vara andra ställen än just där. 
    Men vad kan hända då? Och vilka bakterier pratar vi om?
  • Anonym (skakar)
    Anonym skrev 2010-03-19 16:58:52 följande:
    till anonym (skakar) : tänkte på en sak när jag skrev nyss om jag jag brukar säga till min pojkvän. om du ngn gång skulle fölåta din kille säg då att du vill jämna ut de hela genom att låtya honom uppleva samma sak (fast med dildo). för då kan jag nästan lova att han aldrig är i närheten av ditt anal igen eller så gillar han de så pass mycket så du jämt får leka med hans anal :P men han kommer ALDRIG lära sig så länge han inte vet varför du inte vill. du kan säga hur många gånger som helst att de gör ont och han kan låtsas förstå men han vet ju inte hur pass de gör ont!
    Jag har tänkt på det o jag föreslog det med då blev han bara tyst. Han hade absolut inget svar.

Men jag funderar på det allvarligt nu. Det skulle kännas som någon slags upprättelse, om han också får känna på den smärtan o förnedringen (för jag vet att han inte vill ha något i analen). Men då ska han självklart gå med på det först.

Men tyvärr har jag ingen dildo. Har dock en gurka (som inte är alltför tjock). Fungerar det?
  • Anonym (skakar)
    BELLAm2 skrev 2010-03-19 17:01:50 följande:
    I analen finns colibakterier som ger urinvägsinfektion. (Tänk varför vi lärt oss att torka oss framifrån och bak efter toabesölk... ) Bakterierna är naturliga i analen och gör nytta där, det är i vaginan de kan skada. 
    Okej, tack!
  • Anonym (skakar)
    Anonym skrev 2010-03-19 17:08:29 följande:
    men TS... nu skämtar du väl ändå? bra att du mår så pass bra iaf, men för fan...
    Alltså jag vet inte.... jag vill att han verkligen ska förstå hur det kändes för mig.
  • Anonym (skakar)
    Anonym (frugan) skrev 2010-03-19 17:59:07 följande:
    Kan du snälla berätta för mig hur jag förstorat upp det?
Svar på tråden Jag blev våldtagen i analen av min pojkvän, tror jag?