<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Jag heter Anna, är 36 år. Är gift med Kjell (något äldre). Tillsammans har vi Emmy snart 2,5 år och lille Elis 4 månader.
Emmy föddes 1 nov 2007 och Elis 16 nov 2009. Till familjen hör även Sune, stor röd hankatt. Vi bor i Gråbo , 3 mil från Göteborg. Emmy går hos dagmamma 15 tim i veckan och trivs. Jag trivs, får vara hemma med Elis. Intressen är väl min familj. Vårt hus och vår trädgård. På sommaren åker vi gärna runt med husvagnen och på vintern åker vi till Thailand.
Elis föddes med klumpfot på höger fot på Östra. Han gipsades första gången när han var 9 timmar gammal. Vi hade tänkt att åka hem samma dag och därför gjordes en läkarundersökning och en remiss till ortopeden. Vi, alla tyckte väl att foten var lite sne, inget annat. Först där sa dom klumpfot. Gips på och upp till BB igen. Jag åkte INTE hem den kvällen. Tur var det. Elis blev jättesjuk på kvällen och lades in på neonatal avd. Han hade jättelågt socker, skyhöga värden av surt blod. Han hade svårt att andas, låg och flämtade liksom. Oj,oj ingen rolig natt. Han repade sig fort och vi blev utskrivna 5 dagar senare.
Elis hade gips i 4 veckor och nu vid 4 månaders ålder har han sina DB-skor nattetid 12 tim/dygnet.