• Anonym

Sprutet

Håller med, så länge jag slipper känna lukten. Får kväljningar direkt.

• Anonym
    Anonym (ella) skrev 2010-03-18 20:09:18 följande:
    passar på att fråga! måste bara fråga en sak.. allså jag har lite problem som nån annan sa innan, med lukten.. när jag suger av min kille så vill jag så gärna ta satsen i munnen... för jag vet att ni killar verkligen tycker det är upphetsande. Har försökt många gånger men får klökningar o sånt.. höll till och med på att spy en gång hahaha.. vad tycker ni killar egentligen om man inte tar satsen i munnen?? är det väldigt avtändande...? några andra tips kanske man kan göra isället?? vad gillar ni?
    Om du inte gillar ta emot i munnen, låt honom komma över ansiktet (om du vill). Många killar tycker nog det är tillräckligt upphetsande om de inte får komma i munnen. Min tjej är inte helt bekväm med ansiktet men kan acceptera hakan och halsen. jag har blivit en jäkel på att sikta.

Om du får kräkkänslor av att bli sprutad långt in i munnen kan du också prova hålla ut tungan som han kan sikta mot och sedan behöver du inte dra in allt i gommen. Ja, det finns varianter att prova.
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-03-19 08:51:34 följande:
    Bit ihop och bejaka. Killen kan ju känna sig äcklig om ni reagerar negativt på det hela.
    Haha, tack för kvällens skratt {#lang_emotions_sunny}
  • Anonym
    lilletrille skrev 2010-03-22 14:33:12 följande:
    Jag gillar bäst brösten eller ansiktet om jag vill kladda. Är jag inte sugen på att kladda så sväljer jag istället ;)
    Mmm - Ännu en gudagåva till mannen .
    Fl måste ha rikets hetaste kvinnor - helt klart!
Svar på tråden Sprutet