• Anonym (Sprutet)

Sprutet

Var tycker ni bäst om att få satsen när killen kommer? i fittan, på brösten, i ansiktet, svanken eller någon annan stans? Jag själv som då är kille älskar att lägga satsen utanpå fittan, dvs över blygdläpparna, klitoris och den lilla tussen som finns kvar

• Svar på tråden Sprutet
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-03-19 08:51:34 följande:
    Bit ihop och bejaka. Killen kan ju känna sig äcklig om ni reagerar negativt på det hela.
    Haha, tack för kvällens skratt {#lang_emotions_sunny}
  • jfsebastian
    Anonym skrev 2010-03-19 21:58:52 följande:
    Haha, tack för kvällens skratt
    My pleasure, I´m sure.
  • FruT81
    jfsebastian skrev 2010-03-19 21:49:27 följande:
    Ibland undrar man ju!Lukten brukar bero på mannens kost eller intag av div kemikalier.Min luktar inget alls, smakar knappt något heller, och då har jag näsa och smaklökar som en sensoriker.Undvik sparris, amfetamin och kola, det finns listor av ämnen som påverkar mannens spermasmak negativt.Men som Redneck skrev, kuk ska lukta kuk och fitta fitta.Va inte så fina i kanten. Blunda med näsan och ta för er.Men "diskofitta" är faktiskt inte det roligaste man kan möta.Det kommer onekligen mer vätskor ur musen än från mannens kuk.
    Diskofitta? Haaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaa *asgarv* ha ha jag kan tänka mig....lite som svettiga ljumskbyxor ;)?
  • Anonym (seriöst)
    jfsebastian skrev 2010-03-19 08:51:34 följande:
     Bit ihop och bejaka. Killen kan ju känna sig äcklig om ni reagerar negativt på det hela. Då blir det en slingrig väg ner i helvetet av dålig och försiktig sex.
    Så.. mannen känner sig mindre äcklig om han får spruta sin tjej i munnen men hon spyr på kuppen?
  • acilegna

Jag hade föredragit att han sprutade i en tratt, matade mig... eller som min man, sparar, fryser in och sen matar mig med god sperma...

• Magnus Y

Upplysningsvis så kan jag ju berätta att sperma smakar väldigt olika beroende på vad mannen ätit! Vitlök och starkt kryddad mat ger besk sperma, ananas och broccoli är födoämnen som ger sperman en sötaktig smak! Som tur är äter min acilegna sperma i alla former så ofta hon kommer åt...

• jfsebastian
    acilegna skrev 2010-03-21 23:33:39 följande:
    Jag hade föredragit att han sprutade i en tratt, matade mig... eller som min man, sparar, fryser in och sen matar mig med god sperma...
    Då fattar jag att ni vill ha bukkake.
  • Anonym (ella)
    acilegna skrev 2010-03-21 23:33:39 följande:
    okej....... 
  • lilletrille

Jag gillar bäst brösten eller ansiktet om jag vill kladda. Är jag inte sugen på att kladda så sväljer jag istället ;)

• Anonym (***)

Jag tänder oerhört på om min kille sprutar över musen eller brösten.
    Eller om jag suger honom så älskar jag att svälja.

• Anonym
    lilletrille skrev 2010-03-22 14:33:12 följande:
    Jag gillar bäst brösten eller ansiktet om jag vill kladda. Är jag inte sugen på att kladda så sväljer jag istället ;)
    Mmm - Ännu en gudagåva till mannen .
    Fl måste ha rikets hetaste kvinnor - helt klart!
Svar på tråden Sprutet