• Jaqi

Varför äggdonation utomlands?

Hej!

Min man och jag kommer med största sannolikhet välja att göra ÄD istället för IVF då mina värden är så dåliga och jag haft 3 missfall p g a den dåliga äggkvaliteten.

Jag undrar om ni kan rekommendera några länkar eller har annan information angående ÄD utomlands?

Bette: väldigt intressant med epigenitik, ska jag läsa mer om!

• Jaqi
    Irma01 skrev 2010-03-25 10:06:05 följande:
    Hej Jaqi, Jag ska ner till Spanien om två veckor för ett första besök på Instituto Bernabeu i Alicante. Kan inte säga så mycket än, men än så länge har kontakten varit bra. Men jag kommer att veta mer efter nesöket så klart... Hemsida: www.institutobernabeu.com Sedan finns det så klart AVA kliniker, det finns vad jag vet också en i Tjeckien, och även UK har en enklare lagstifning, och få köer. Hoppas det hjälper! Mvh,
    Tack för informationen och stort lycka till i Spanien! Hör gärna av dig med dina intryck efter resan.
    isisisis skrev 2010-03-25 10:27:46 följande:
    Dert finns kliniker i Estland,lettland,Polen,Ukraina,GreklandCypern,Tjec vkien mfl. Bara att googla. Googla på IVF och stad.
    Tack för tipset! Har googlat en del men är mest intresserad av kliniker där andra har haft postiva intryck/erfarenheter ifrån eftersom det kommer påverka vårt val, därför jag undrade om länkar och information här där många säkert har erfarenheter :)
Svar på tråden Varför äggdonation utomlands?