Inlägg från: browniieee |Visa alla inlägg
  • browniieee

Förälskad, usch hoppas Filippa kryar på sig {#lang_emotions_flower}

Utopia, så söta barn du har

Själv har jag dratt på mig en förkylning, började bli täppt i näsan igår o det har blivit värre idag... 8 dagar kvar till BF och bebis har inte fixerat sig ännu. Skulle fått en svepning i torsdags men fick inte det efterson BM inte vågade ta hål på hinnorna då det skulle innebära en fara för bebis... Suck, bara att vänta för fixering!
    Har i alla fall försökt hjälpa till idag genom att gå i stan, 5 timmar blev det...

• browniieee
    Angel13 skrev 2010-03-23 17:17:26 följande:
    Här är ni ju!Vi ligger inlagda på sjukhus, Frida har fått Rs-virus :( 6 dagar har vi varit här nu och hon behöver fortfarande sond matas, stackarn orkar inte äta själv bara sover och sover. Är själv rätt trött också, hinner inte göra annat än amma, pumpa ut och sonda henne dygnet runt 120ml 8ggr/dygn, varje gång hon hostar är jag livrädd att hon ska sluta andas, det gjorde hon hemma i min famn :( läkarn sa att det var dykreflex som orsakade det när slem rann ner och när de är så små kan de ibland glömma att andas  Vilket fint namn hon får!!Vi har beställt inbjudningskort från trycksakstorgetSå här blev dom. Hoppas bara Frida hinner tillfriskna innan dopet!
    hua vad läskigt.. håller tummarna för att allt ska gå bra... Skickar massa styrka och kramar till er!
  • browniieee
    Jos skrev 2010-03-24 17:59:04 följande:
    Nu har jag också hittat hit, tack Browniieee!! Igår blev min lilltjej sex veckor gammal. Hon väger nu 4960 gram och är 57 cm lång.
    inga problem raring
    åhhh sån sötnos du har.. Och vilket håååår *fniss* Hon växer som det skall verkar d som också

Förälskad, lucas är lik mamma
  • browniieee
    Utopia skrev 2010-03-25 08:36:43 följande:
    Vilken goding du har så söt.I går la jag tilia på mage i v-rumet och va borta i 2 sec och när jag kom tillbaka låg hon på ryggen tänkte hmm men jag la henne på mage och det är lite tidigt att vända på sig redan la henne igen på mage för att tränna nacken tog kameran och filma henne fall om hon skulle vända sig igen och det gjorde hon han knappt sättapå kameran
    ">

" target="_blank">

hehe sicken tjej!!
  • browniieee
    Förälskad skrev 2010-03-31 07:56:11 följande:
    Så det blev ingen Sulcii (stavning?)?Hur som helst så hoppas jag allt gick bra och att ni mår bra. Kram
    hehe jo en sulcii blev det, magen hette ju det
    Men nu när hon är ute heter hon ju Nellie
Svar på tråden Vi snackar vidare.. del 6.