Inlägg från: Ior gumman |Visa alla inlägg
  • Ior gumman

Hund som skakar?

Min hund skakar ibland med av olika anledningar ex när han är rädd eller när han fryser...vissa sjukdommar gör att de fryser mer. Ibland gör han det när han sover eller bara har extra energi i sina muskler.
    Du behöver nog inte vara orolig, behöver inte vara något!
    men intressant när ni har varit hos vetrinären vad hon/han säger

• Ior gumman

Du märker inte att hunden mår sämre eller att allmäntillståndet är nedsatt?, antar eftersom du ringde vetrinären att hon/han frågade det! kolla bara så att inte hunden har hög feber. Tror du känner din hund så pass att du skulle mäsrka det i så fall, lät inte så på ditt inlägg som att du märkte att hunden var sjuk emn ville bara kolla ändå
    ibland som sagt så kan de skaka för att få igång blodomloppet i musklerna!

• Ior gumman
    Turboplingen skrev 2010-03-19 09:02:10 följande:
    Han va ju väldigt lugn och låg ner när detta höll på.. Men han slutade skaka sen efter någon timme =)Vete tusan vad den gubben höll på med =pIdag mår han som vanligt och har varit det under natten..Varför jag har bokat tid till han är för att jag vill kolla hans hälsa..Då han som sagt är väldigt stor för att vara en tibbe, men samtidigt spinkig..
    vill gärna veta hur det går men antar att det ska gå bra o håller tummarna!, som sagt min hudn gör också så ibland, hans mamma också
Svar på tråden Hund som skakar?