• sessan66

Syns det att man är singel o "intresserad"?

{#lang_emotions_kiss}hej, är ensamstående, singel, själv tjej eller vad jag skall kalla mig. Jag märker ju på mig själv att jag beter mig helt annorlunda utåt sett när jag går på nån kille ute, jag upplever mig mera flörtig, glad attraktiv sexig o ja allt...ser ganska okej ut enligt andra o jag själv är nöjd oxå.
    Men jag undrar ju om det verkligen märks ?? ser andra det oxå?? är det nåt i luften eller...det enda som kanske kan störa mig en del är att jag ofta lyckas bli intresserad av killar som redan har nån, otur tycker jag!! killar tittar ju...men vad ska jag göra!!? Blir smått galen...
    Härom veckan gick jag nästan i krock med en nyinflyttad granne, vi verkligen drunknade i varandras ögon så där som händer typ inte så ofta....o jag tänkte att nästa gång ska jag fråga han vad han heter.....MEN han kom då gående med sin nyfödda bebis o tjej!! ja vad säger man, tröstlöst
  • Svar på tråden Syns det att man är singel o "intresserad"?
  • sessan66

oj, ja kanske det.....
    känns som jag har lite missflyt

• singel pappa83

nja ja har iaf svårt å se/känna om en tjej e ledig iaf! brukar oxå va så att dom som flörtar lite ute oftast e upptagna! :(

• sessan66

Hm,  kanske på vissa....för min del märker jag en del killar som kollar lite längre än normalt, litet leende eller flera blickar och ja dom har alla varit upptagna helt rätt!

men nu är jag ju själv o jag märker på mig själv att jag är annorlunda utåt sett men ingen verkar fatta...haha!

• rimmadlax

Personligen tycker jag man får fler erbjudanden när man är upptagen. Man kanske är mer avspänd och ser inte så "desperat" ut som när man är singel Men det är min personliga erfarenhet det.

• sessan66

det är nog ganska olika, känner mig gladare o sexigare nu..

Svar på tråden Syns det att man är singel o "intresserad"?