• Svar på tråden barnloppis skåne
  • Princesse

Bästa barnloppisen loppisen i hela Skåne hittar man i Marieholm, kom och fynda morgon i Reslövs prästgård!

• Zeelita

Tycker med att den i Marieholm/Reslöv är bland de bästa. Oftast mycket fynd & för det mesta inga evighets köer på vägen ut

• Lalalong

Jag tänkte köra dig, men var är det?? Klickar man på vägbeskrivning på bloggen så får man inte upp något. Inte för att Marieholm är så där fruktansvärt stort men jag ska vara i Lund klockan 12 så jag har inte all tid i världen att snurra runt.

Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong

Jag tänkte köra DIT ska det så klart stå

• Maggiepuh
    Lalalong skrev 2010-09-04 08:00:36 följande:
    Jag tänkte köra dig, men var är det?? Klickar man på vägbeskrivning på bloggen så får man inte upp något. Inte för att Marieholm är så där fruktansvärt stort men jag ska vara i Lund klockan 12 så jag har inte all tid i världen att snurra runt.
    Kör in i marieholm och kör genom hela byn. Mot slutet av byn kommer en kyrka på höger sida och strax efter finns en gul byggnad (tror den heter prästgården) och i det gula huset finns loppiset.
  • Lalalong

Men förlåt

Jag såg ju nu att det stod bara nåt inlägg upp.

• Lalalong
    Maggiepuh skrev 2010-09-04 08:04:34 följande:
    Kör in i marieholm och kör genom hela byn. Mot slutet av byn kommer en kyrka på höger sida och strax efter finns en gul byggnad (tror den heter prästgården) och i det gula huset finns loppiset.
    Tack Tack
    Missade som sagt att det stod längre upp. På Eniro hittade den Reslövs prästgård, men Eniro har haft fel förr! Så jag tar med din vägbeskrivning i bakfickan
  • zeebra

hur ofta är det barnloppis där?
    har inte haft tid till det idag tyvärr.

• Maggiepuh
    zeebra skrev 2010-09-04 12:09:36 följande:
    hur ofta är det barnloppis där?
    har inte haft tid till det idag tyvärr.

Tror det är 2 gånger/år.

Fyndade riktigt fina saker.

• Lalalong

Tack till arrangörerna!