-
-
Svar på tråden barnloppis skåne
-
Bästa barnloppisen loppisen i hela Skåne hittar man i Marieholm, kom och fynda morgon i Reslövs prästgård!
-
Tycker med att den i Marieholm/Reslöv är bland de bästa. Oftast mycket fynd & för det mesta inga evighets köer på vägen ut
-
Jag tänkte köra dig, men var är det?? Klickar man på vägbeskrivning på bloggen så får man inte upp något. Inte för att Marieholm är så där fruktansvärt stort men jag ska vara i Lund klockan 12 så jag har inte all tid i världen att snurra runt.
-
Jag tänkte köra DIT ska det så klart stå

-
Kör in i marieholm och kör genom hela byn. Mot slutet av byn kommer en kyrka på höger sida och strax efter finns en gul byggnad (tror den heter prästgården) och i det gula huset finns loppiset.Lalalong skrev 2010-09-04 08:00:36 följande:Jag tänkte köra dig, men var är det?? Klickar man på vägbeskrivning på bloggen så får man inte upp något. Inte för att Marieholm är så där fruktansvärt stort men jag ska vara i Lund klockan 12 så jag har inte all tid i världen att snurra runt. -
Men förlåt
Jag såg ju nu att det stod bara nåt inlägg upp.
-
Tack TackMaggiepuh skrev 2010-09-04 08:04:34 följande:Kör in i marieholm och kör genom hela byn. Mot slutet av byn kommer en kyrka på höger sida och strax efter finns en gul byggnad (tror den heter prästgården) och i det gula huset finns loppiset.
Missade som sagt att det stod längre upp. På Eniro hittade den Reslövs prästgård, men Eniro har haft fel förr! Så jag tar med din vägbeskrivning i bakfickan
-
hur ofta är det barnloppis där?
har inte haft tid till det idag tyvärr. -
zeebra skrev 2010-09-04 12:09:36 följande:hur ofta är det barnloppis där?
har inte haft tid till det idag tyvärr.Tror det är 2 gånger/år.
Fyndade riktigt fina saker.
-
Tack till arrangörerna!
Gjorde några riktiga kap måste jag säga, så jag är jättenöjd