• Anonym

Martinshop

Fungerar det bra att bestalla fran dem,ar de seriosa

• Svar på tråden Martinshop
  • Anonym

Ja, jag har beställt därifrån flera gånger.

• Anonym

har åxå haft problem 2 ggr 
    ena gången från erotiklust och de funkade sådär fick slänga den och se pengarna som borta :(
    andra gången jag fick en produkt som va "kross skadad" kan vart posten iof från www.sveavillage.com men då fick jag faktiskt en ny efter jag skickat tilbaka den :D de tog nån vecka extra dock men de va bra service där
    har även handlat från www.poemme.se dom funkade bra åxå men de t var ett tag sen
    men sveavillage kan jag rekomedera då det gick bra för mej

• Anonym
    Anonym skrev 2010-08-07 21:01:49 följande:
    har åxå haft problem 2 ggr 
    ena gången från erotiklust och de funkade sådär fick slänga den och se pengarna som borta :(
    andra gången jag fick en produkt som va "kross skadad" kan vart posten iof från www.sveavillage.com men då fick jag faktiskt en ny efter jag skickat tilbaka den :D de tog nån vecka extra dock men de va bra service där
    har även handlat från www.poemme.se dom funkade bra åxå men de t var ett tag sen
    men sveavillage kan jag rekomedera då det gick bra för mej

poeme.se har gått i konkurs och finns inte mer
  • Anonym

Jag har beställt av Crismas AB och det fungerade bara bra, samt att leveransen kom fort så man slapp vänta i onödan :)

• Anonym
    Lusthan skrev 2010-08-28 12:12:06 följande:
    Om du vill vara säker på att komma i kontakt med ett seriöst företag så är www.lustjakt.se seriöst. Det är lätt att reklamera och grejerna kommer inom några dagar oftast. Du kan betala på olika sätt och vill du dela upp betalningen så går det också.
    Håller med - klart bäst!
    Har allid fått nya produkter snabbt de gånger nåt gått sönder, utan strul - bara trevligt bemötande.
    Nu såg jag tom att de har hela 3 års garanti!
  • Anonym

Tycker också att Lustjakt.se är bäst!
    Fungerar 100%igt. När min leksak gick sönder, så fick jag en ny direkt. =)
    Bra bemötande också.

Lusthan skrev 2010-08-28 12:12:06 följande:
    Om du vill vara säker på att komma i kontakt med ett seriöst företag så är www.lustjakt.se seriöst. Det är lätt att reklamera och grejerna kommer inom några dagar oftast. Du kan betala på olika sätt och vill du dela upp betalningen så går det också.
Svar på tråden Martinshop