Martinshop
Fungerar det bra att bestalla fran dem,ar de seriosa
Fungerar det bra att bestalla fran dem,ar de seriosa
ja de är bra! handla på!
Jag har haft strul med den butiken två gånger då jag fått trasiga produkter och de vill inte skicka nya.
har åxå haft problem 2 ggr
ena gången från erotiklust och de funkade sådär fick slänga den och se pengarna som borta :(
andra gången jag fick en produkt som va "kross skadad" kan vart posten iof från www.sveavillage.com men då fick jag faktiskt en ny efter jag skickat tilbaka den :D de tog nån vecka extra dock men de va bra service där
har även handlat från www.poemme.se dom funkade bra åxå men de t var ett tag sen
men sveavillage kan jag rekomedera då det gick bra för mej
Jag har handlat hos både www.martinshop.se och www.sveavillage.com. Båda har funkat bra, jag är nöjd
www.martinshop.se är bra men lite för dyra tycker jag
En bra sida www.erotikcenter.se
Sista beställningen gick till Martinshop och fungerade utan anmärkning.
Det enda som var negativt var att deras leveranstid var runt 5 arbetsdagar när man längtade så hett efter sina leksaker!
Jag har beställt av Crismas AB och det fungerade bara bra, samt att leveransen kom fort så man slapp vänta i onödan :)
Om du vill vara säker på att komma i kontakt med ett seriöst företag så är www.lustjakt.se seriöst. Det är lätt att reklamera och grejerna kommer inom några dagar oftast. Du kan betala på olika sätt och vill du dela upp betalningen så går det också.
har bestält både Dildos o kläder från www.lekochlusta.se
alltid fungerta bra diskret avsändare och grejjerna har kommit på 2-3 dagar.
provawww. inimera.se rekomenderas!
Tycker också att Lustjakt.se är bäst!
Fungerar 100%igt. När min leksak gick sönder, så fick jag en ny direkt. =)
Bra bemötande också.
De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här: båda är från martinshop
http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374
Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]