Inlägg från: 78Misan |Visa alla inlägg
  • 78Misan

Traderatråden nr 16

innan namnade jag inga plagg nu är det ju så att de plagg sonen har på dagis inte ens går att skänka sen så de är namnade med penna numera.

Innan tog jag nål och tråd klippte småbitar av en billig fleecefilt sydde dit en bit i varje plagg. på så sätt visste personalen vems kläderna va men lätt för mig att ta bort när jag ville sälja.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Jessika82 skrev 2010-04-01 20:36:39 följande:
    har ni testat budera????
    japp jag har butik där. har fått nån enstaka auktion såld MEN ingen som betalat
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

är det någon mer som har haft problem att boka frakt via DHL i helgen????

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    StaffenAssar skrev 2010-04-07 13:05:02 följande:
    Ser att ni pratar skor, någon som har koll på hur mkt barns fötter växer generellt när de är mellan 2 och 3 år? Har en son med stl 18/19 egentligen, men stl 20 så att fotortoserna får plats, tror han kommer ha 20/21 i sommar för att få plats med ortoserna. Då lär ju inte stl 22 funka nästa sommar, eller? Så lite kan de väl inte växa, även om han kanske kan gå ner en stl om han slipper ortoserna? För jag har ett par sandaler efter storebror i stl 22 som jag nu är i valet och kvalet huruvida jag ska behålla eller sälja... Det är ju ingen mening med att spara om de är för stora denna sommar och för små nästa...
    det med skostorlek är jättesvårt..... Sonen hade 22 hur länge som helst kändes det som nu har han 25 som börjar bli lite trånga påstår han  när vi tar på skorna. Han blev 3  år ny för 1½v sedan
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

IOM att inget annat flygs så skickas det mycket mer med post/DHL via väg och tåg nätet så det blir ju mycket större tryck på posthanteringen öht.

Längtar efter sommar
  • 78Misan

Jag har ju skrivit i tråden innan att jag ine kan boka frakt via DHL via tradera. Detta beror på min webbläsare. Så nu går jag in via IE när jag ska boka frakt.

Längtar efter sommar
  • 78Misan

här är det trögt det jag säljer säljer jag på köp nu så det är väl bra MEN vill ju bli av med mina saker.

Längtar efter sommar
  • 78Misan

haha är det HÄR ni håller hus... tyckte det hade varit tyst länge o så har jag missat nya tråden men ni har ju bara hunnit med 570 sidor

Har auktioner ute nu och det går sådär förra v fick jag lite sålt men denna v har jag bara bud på 1 auktion  lite trist men men.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Elina73 skrev 2011-02-23 21:38:46 följande:
    Har läst att en del säljer på FB. HUr funkar det? Länk?
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_126068457459055&ap=1 me&i gruppen
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_103884476356502&ap=1 Blingo
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_130853453647786&ap=1 köp o sälj 

sen ska det finnas fler grupper men desa har jag tillagda. Man lägger in bild på det man vill sälja och anger ett fast pris pp= plus porto eller ink= inklusive porto.

andra får komma med "bud" men du måste ha ett fast pris o sen kan man ju sänka priset eller godta ett bud om man vill. bilden/annonsen får ligga i 1 v tror jag sen ska man plocka bort den o lägga upp på nytt. 
Svar på tråden Traderatråden nr 16