Traderatråden nr 16
Jag har också problem med köpare som inte betalar eller står för bud. har även problem med säljare som ljuger om skicket på kläderna och hem får man kläder som knappt duger till dagis fast de bara hängt i garderoben enligt säljaren.
Väntar bet från en auktion som avslutades den 16 juni och en som avslutades 23 juni. Den första köparen hävdar att hennes bank bara godkänner mitt clearingnr och inte kontonr. Konstiogt att andra har betalt då! Den andra hävdar efter taktisk budning i sista minuten kl 22 på kvällen att det är hennes 6-åring som budat hem plagget. För hon vill självklart inte köpa en body med fläckar. Antar att hon budat hem bodyn och sedan sett att jag skrivit svaga fläckar. Eftersom jag inte vill ha ut auktioner nu på sommaren så kan jag inte kreditera avgifter och vill att hon åtminstone står för dessa.
Har skickat påminnelse till båda och ikväll är det dags för sista hot-mailet! Sätter negativt sedan!
Har dock problem med att folk inte betalar och efter att jag satt negativt så kommer det snart ett negativt tillbaks. Inte kul att numer ha 98% positiva omdömen. Jag tycker moralen har minskat rejält på tradera!