Traderatråden nr 16
Det är tydligen många som fått samma mail.
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m55681190.html
Det är tydligen många som fått samma mail.
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m55681190.html
Någon som vet om jag kan betala för mycket på en faktura? Jag hade en faktura på 101 kr och ofakturerade avgifter på 12 kr. Jag har inga aktiva auktioner nu och tänker inte lägga ut nåt på ett tag, så jag kommer inte att få fler avgifter. Kan jag betala 113 kr på denna fakturan och ha det tillgodo?
Det har gått jättebra för mig på Tradera på senaste tiden. Men jag säljer å andra sidan inte kläder.
Jag säljer My Little Ponies från 80-talet mest. Sålde för 4000 kr förra veckan...
Jag lämnar som säljare omdöme först. Så snart köparen har betalat har ju han/hon genomfört sin del av avtalet, vilket ska ha positivt omdöme. Att man som säljare väntar och ser om köparen är nöjd tycker jag är dålig stil. Det är lika med att man vill ha chansen att lämna hämndomdöme, vilket är fel.
Jag hade en köpare som inte svarade på vinnarmail och inga pengar kom. När jag skickade påminnelsemail fick jag svaret att hon inte var hemma (bortrest) och hade inte tillgång till sin mail. Men, mailet hon skickade kom från hennes iPhone. Tror hon jag är dum eller? Pengarna kom i alla fall till slut, men ibland undrar man ju hur folk tänker.
Finns det någon kampanj nu?
50% rabatt på provisionen på upp till 10 auktioner den 12-13/1, kampanjkod RIVSTART2013.