• tessum

Hade avslut idag och fick inte ens hälften av vad jag trodde att jag skulle få. Trist när det går dåligt.

Fick även ett mail av en person som var riktigt ilsken för att jag skrivit fel fraktkostnad. Hon ansåg att  det skulle ha kostat 36:- eller 24:-  och att jag var en "idiot" som tog ut extra för emballage utan att skriva det i auktionen.

Ehm... det stod rätt tydligt 33:- med SCHENKER {#lang_emotions_tongue_out}

Ibland blir man less!

• tessum
    Mammiztill2 skrev 2010-04-09 15:24:50 följande:
    Vad var det dem sålde?! Tröjan eller brösten+1 www.tradera.com/Sexig-SVART-Korsett-Topp-snor...
    Står ju klart och tydligt i annonsen "Jättefin modell med snörning och paljetter"
    Så då hade du fel i båda dina gissningar! Det är själva modellen man budar på.

• tessum
    kalmar brud skrev 2010-04-18 10:44:06 följande:
    Undra om man ska ta och fota lite sommarkläder... Är det för tidigt att läga ut eller vad tror ni?
    Jag lägger bud på sommarkläder nu och tycker att de går väldigt högt. Ett H&M-plagg kan gå för samma summa som märkeskläder.
  • tessum

Hur är polarn o pyrets skaljackor i storlekarna?

Tänkte försöka ninja en ikväll {#lang_emotions_smile}

• tessum

Den senaste tiden har jag köpt 3 plagg som alla varit namnade utan att det varit nämnt i objektbeskrivningen.

Igår skulle jag buda på en skaljacka från pop men kom på 30 min innan auktionen gick ut att maila och fråga om den var namnad eftersom det varken stod att den var det eller inte var det.

Fick svaret att den var det. Så om jag budat hade jag fått hem en jacka för över 400:- som var namnad, vilket jag absolut inte vill ha.

Är det så att om det inte står i auktionen att plagget ej är namnat så står det namn i det?

Jag känner mig lite lurad! Nu kommer jag alltid att maila och fråga om det inte står.

• tessum
    Pumanprinsen skrev 2010-04-26 10:36:54 följande:
    Tummregel, anta att det är namnat om det inte står nåt i annons ev fråga innan du budar. Finns ingen regel för just det, men varför känner du dig lurad? Du handlar beg så chansen finns ju att plaggen är namnade.
    Jag missade att skriva att alla de plagg som jag köpt har varit i "nyskick" och jackan som jag skulle buda på igår var i "nyskick- använd högst 10 ggr"

Med nyskick så anser jag inte att de ska vara namnade och jag känner mig lurad när det händer gång på gång att de är det.

Nåja jag får se till att börja maila och fråga.
  • tessum
    Pumanprinsen skrev 2010-04-28 11:33:17 följande:
    Jag har en kappa i stl 104... Jeans packet i stl 128 med
    Vilken söt kappa!
Svar på tråden Traderatråden nr 16