Traderatråden nr 16
Har efter sommaruppehållet äntligen fått ut lite auktioner. Ta er gärna en kik! Massa inför vintern.
www.tradera.com/auktioner/Dextra79
Har efter sommaruppehållet äntligen fått ut lite auktioner. Ta er gärna en kik! Massa inför vintern.
www.tradera.com/auktioner/Dextra79
Och nu har man än en gång varit med om en mardrömsaffär med otrevlig säljare och en objektbeskrivning som var bluff och båg.
Usch, tror jag håller mig till att köpa på Fb och bara sälja på Tradera i framtiden.
ja jag väntar med mail till senare i eftermiddag om de kommer några betalningar idag
Fick inatt 4!!! mail av samma köpare vid 2tiden, 4tiden, halv5 tiden och 6tiden med olika text "har betalat"
varför skickar man FYRA stycken!? :-P får se om betalningen syns senare för nu gjorde den inte det.
Hör ni, om man ska skicka en skaljacka (Pop) i 110 med DHL. Vilken kartongstorlek ska man ha då?
Har sålt en men bara angett Posten som alternativ. Nu vill köparen ha DHL istället (meckigare för mig, men sa att då får hon stå ut och vänta nån vecka eller mer) men hon har bara betalt 50kr frakt och jag får det till ett E-envelope när jag bokar genom Tradera. Gör jag fel eller har hon betalt in för lite? Jag tänker att jag behöver strl M. Vad tror ni?