Inlägg från: Just me |Visa alla inlägg
  • Just me

Traderatråden nr 16

Hej! Tänkte bara höra med er om en sak. Jag har en One piece som jag funderar på att lägga ut (helt ny) men vad tusan kan man ha för utropspeis. Ord pris 1395 kr! Känns lite si så där att börja med 1 kr då Vad säger ni som är vana traderare?! Även frakten undrar jag över! Hur mycket ca ska man ta där?

• Just me

Köpte en Baby kofta av en tjej på Tradera förra lörd dvs 8/11 Minns inte om jag betalade den dagen eller dagen efter men det var iaf lörd eller sönd och jag har fortfarande inte sett röken av den Nu har det gått 10 dagar..jag har mailat henne 2 gånger och inte fått något svar tillbaka!! Nu till min fråga,hur länge ska man vänta innan man kan ge dåligt omdöme?! Känns inte som att den säljaren är speciell seriös då hon inte ens har mailat tillbaka fastän jag skickat 2 mail! Vad göra?!?

• Just me
    Ria skrev 2011-10-19 13:39:31 följande:
    Antar du menar 8/10. Men iaf..
    Min säljare skulle skicka varan så fort hon fick in pengarna. Hon fick in pengarna samma dag jag vann auktion. En ons.. Jag fick inget paket förens efter nästan två veckor. Trots att hon beställt frakt på söndagen efter onsdagen så lämnade hon inte in paketet för frakt på onsdagen efter.. Hon fick ett OK omdöme ändå.
    Vänta några dagar till är min rekommendation.
    Haha klart jag menade 8/10
    Ja får vänta några dagar till. Det som är enerverande är att hon inte mailar tillbaka! Självklart kan jag ta att det kan bli försenat, att hon har mycket att göra etc.. men vet man att man har annonse ute och någon vunnit samt fått pengar för varan så tycker jag att man ska engagera sig något!
  • Just me

Hur är det med kopierade bilder? Tex: jag har lagt ut en one piece och kopierade innen bild från Google för att ha som start bild i auktionen,har även egen tagna bilder..vad gäller? Får man ha Google bilder? Skulle vara tacksam för snabba svar då jag lagt ut annonsen och måste isf ändra OM det inte skulle vara godkänt :-/

• Just me

mamma i Småland: tack så jätte mycket för svaret! Nu har jag ändrat bilden,puh vilken tur att du svarat så jag hann ändra innan de avbröt annonsen

Svar på tråden Traderatråden nr 16