• Moonis

Traderatråden nr 16

Jaha, då har man lite grejer som går ut imorgon. Har inte haft ute grejer på ett tag men kände att det var dags för lite nu.

Fick i alla fall sålt min mobil rätt snabbt så det är jag glad för
  • Moonis
    tessum skrev 2010-05-17 11:33:07 följande:
    Hur ska jag göra med det här??? Jag har haft några auktioner ute med köp nu pris. I auktionen står det "Köp nu=Fraktfri" , tyvärr hade jag inte skrivit något mer än det, borde ha skrivit något liknande med OBS gäller endast till första budet har lagts. Nu har jag haft två köpare som är jätteilskna för att de inte får fraktfritt, de tog inte köp nu. Är det mitt fel som säljare eftersom jag inte förklarat köp nu funktionen i auktionen? Jag har erbjudit mig att betala halva frakten men de verkar ändå inte nöjda. Det var rätt dyr frakt så om jag betalar hela ändå så har jag knappt fått ut något för det jag sålde.
    Nej, inte ditt fel! Tycker det är rätt tydligt och antagligen är dom väll rätt nya på T då.
    Dom får stå för det misstaget tycker jag eller så får du lägga ut det igen.
  • Moonis
    Mamma till Simon skrev 2010-05-17 15:18:20 följande:
    haha det är ju mina
    Hamnade också till mina auktioner{#lang_emotions_dreamer}
  • Moonis

Avslut idag, lite spännande. Men några av kläderna går det inte alls bra för{#lang_emotions_undecided}

• Moonis
    Linastrumpan skrev 2010-05-18 14:32:25 följande:
    Missade kopparna men lyckades komma ihåg kik kid dressen
    Synd för den gick till vrakpris, men roligt att du fick något
  • Moonis
    Mini Pantern skrev 2010-05-18 19:41:21 följande:
    Vad tror ni om den här auktionen?  Jag tycker det verkar som budtrissning men är osäker. Hade tänkt å buda men jag vet inte riktigt www.tradera.com/SONY-ERICSSON-W595-ROSA-OCH-O...
    Alla som budat har ju nollor eller ettor så jag hade inte budat. Ser verkligen ut som att det har trissats upp.
  • Moonis

Har kört ut lite idag men tagit utrop en krona som vanligt. Har också märkt att det går lite segt där nu men man får testa. Kan ju bara hoppas att några tar köp nu

• Moonis

Avslut imorgon, ligger hyfsat men hoppas det går upp mer. Tänkte lägga ut mer idag eller imorgon men vet inte om det är för tidigt med kläder till hösten. Går sånt bra nu?

Svar på tråden Traderatråden nr 16