• Hanniz

Traderatråden nr 16

"ny i tråden" här... :)

Sitter här med en hel massa att lägga ut.

Vad upplever ni att ni säljer bäst av? Barngrejer, kläder, prylar?

Sålde en del förra året men får väl snart dra igång för i år :)

• Hanniz

Vad kan man lägga för utropspris på helt nya kläder? Har en t-shirt/rop till min dotter som inte passade.

Helt ny från Esprit, lappar kvar.

Hur tänker ni när det gäller nya plagg?

• Hanniz

Tack för tipsen.

Testar väl att lägga ut t-shirten med ett utropspris där jag är nöjd, går den så går den. :)

Vad säljer ni bäst av just nu? Är det leksaker som går bäst ? Kläder?

Har en himla massa, igen, att lägga ut - tänkte kolla vad man ska prioritera att få ut först :)

• Hanniz

Vad säljer ni bäst av nu? Barnkläder? Större storlekar då än bebisplagg?

• Hanniz

Har inte lagt ut så mkt barnkläder förut, men ska nu..

Vad brukar ni ha med för info i rubriken?

• Hanniz

Sitter och ska förbereda lite auktioner, med uppstart imorgon förhoppningsvis.

Vilken är den ultimata auktionslängden tycker ni? Kör ni alltid samma eller varierar det?

Kul med lite tips :)

• Hanniz

Har ni ett standardutropspris när ni lägger ut kläder? (om man bortser från dyrare plagg )

Är det priset anpassat efter traderas avgifter eller hur tänker ni? Har läst att en del t ex börjar på 9:- osv.

Sitter här med en massa kläder men kan inte bestämma mig för vad jag ska sätta för utrop den här gången...

• Hanniz

Är det någon som sålt böcker på Tradera? Funkar det? Iså fall, är det bara barnböcker eller funkar typ vanliga pocket också?

• Hanniz

Är det ngt speciellt man säljer via Facebook? Bara kläder?

Hur funkar det?

• Hanniz

Är lite intresserad av det här med försäljning på FB. Finns det mer info nånstans? Hur hittar man grupperna?

Någon som sålt något där?

Svar på tråden Traderatråden nr 16