• Mollie

Traderatråden nr 16

Va konstigt, finns ingen "lägg i mina favoriter"-knapp kvar? Vill bara ha tråden i favvo-tråden...

~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Mollie
    Lejån skrev 2010-04-02 23:36:47 följande:
    Jodå, längst ned.
    Ja,  *fniss* ser det nu... Sorry!
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Mollie

Va ett tag sen jag v ar med i matchen här nu, men håller på och höstsstädar lite i sonens garderob...
    Välkommen att ta en titt; http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=mollie78

Sen undrar jag, HUR spar man det man lagt in i ProLister? Jag la in i morse i den, ca 7 auktioner, när jag var klar så klickade jag i "spara som" och sparde den på skrivbordet. Nu skulle jag fortsätta lägga in några till och då fick jag inte upp ProLister med det sparade i... SÅ det var bara att börja om från början. Kan man inte spara?

Var dig själv, det finns redan så många andra...
  • Mollie
    backi2008 skrev 2010-08-15 14:31:12 följande:
    Tog precis ett par byxor på köp nu av dig Skrattande
    Va? Oj! Vad kul! Ska lägga ut lite mer ikväll, vill du kika på det också? Eller ska jag packa nu? Skickar mail vanliga vägen!
  • Mollie
    maggan75 skrev 2010-08-15 15:00:04 följande:
    Du måste  öppna genom pro listern, när du sparat. Allts å de kommer inte upp automatiskt
    Jag öppnar först ProListern alltså? Och sen...?
  • Mollie
    backi2008 skrev 2010-08-15 15:31:14 följande:
    Är det mer pojk i 98/104 kan du avvakta lite. Har redan belat byxorna.
    Ja, nästan bara 98/104, dock  mer unisex kanske... Kommer lägga allt i unisex. Hör av mig när jag lagt ut dem, blir till kvällen... Främst byxor från Me&I. Inte så många, men några.
  • Mollie
    himla skrev 2010-08-15 15:52:54 följande:
    hmm, är det inte mera liv på Tradera nu för tiden ... suck ... händer ju inget alls
    Men jag tycker det är rätt bra jag. la ut 11 auktioner igår och idag har 5 gått på Köp nu och har bud på resten, utan en enda. Är mycket förvånad, trodde det skulle vara segt.
  • Mollie
    backi2008 skrev 2010-08-15 20:47:14 följande:
    Hittar inget mer Flört. Du kan skicka byxorna.
    Oki, då packar jag och postar så fort jag har slantarna!
Svar på tråden Traderatråden nr 16