Inlägg från: Sophie81 |Visa alla inlägg
  • Sophie81

Traderatråden nr 16

oj oj har avslut idag mitt på dagen. Hur knäpp får man vara?

jag som hade hoppats på att få använda den här symbolen senare idagGuld i mun

charmmiss: hoppas det ordnar sig med biobiljetterna...

• Sophie81

åh, äntligen har mina nova star byxor som är ute spräckt 100kr gränsenGlad
    men ska nog aldrig lägga ut strumpor på T igen. blir nog min första auktion som säljs för 1 kr, hoppas det är den sista oxå.

• Sophie81
    charmmiss skrev 2011-01-05 08:59:12 följande:
    jag ska ringa så fort de öppnar, självklart betalar jag tillbaka om det skulle stämma, som sagt hon har ju redan lagt positivt omdöme men vill ju göra rätt för mig.
    Lycka till!
  • Sophie81
    LitenBlomma skrev 2011-01-05 10:04:46 följande:
    Hej!

Jag la ut mina i förrgårkväll, valde 13 dagar för att tajma barnbidraget. Annars brukar jag ta allt från 6-14 dagar beroende på hur bra jag tror att det kommer att gå. Svårsålda saker får gärna ligga lite längre.
    gick in och kolla på dina grejer. Vad fina saker du har!!!!!
    Men auktionerna går ju ut flera dagar innan BB, ändå verkar de gå bra... Menar du att köparna tycker det känns som de redan har pengar 4 dgr innan BB stt shoppa förDrömmer
    jag tror jag ska lägga ut så dem går ut prick den 20:e, men då kanske köparna är panka igen eller Förvånad (och färdigshoppade på dina auktioner)
  • Sophie81
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 11:26:39 följande:
    aha, men posten borde väl ändå komma idag, eller?
    jo, det tror jag.
  • Sophie81

hallå tjejer...mina auktioner går ju riktigt bra (bortser fr mina nya strumpor som nu är uppe i hela 2 kr).
    är helt i extas härSkrattande firade det hela med att köpa en molo-overall i strl 92 på 50% rea.
    har en långtråkig dag hemma med två snoriga barn som sover men lite auktionsavslut piggar ju upp vem som helst.

• Sophie81
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 14:45:24 följande:

Nu har jag lagt ut lite auktioner, kika gärna Glad

oj, du hade jättefina saker. hade lätt kunna köpa kanske 80% av dina auktioner. Men allt är nog precis liite för litet. Min dotter har strl 80-86.
  • Sophie81
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 16:03:08 följande:
    min med Glad hon kan faktiskt ha flera av klänningarna men hon har alldelest för många
    känner igen det där "problemet"Flört 
  • Sophie81
    Smultronhjärta skrev 2011-01-05 21:05:21 följande:
    Sådär ja..prolistern tickar som en klocka!
    Jag trotsar dödmånaden med 34 nya auktioner..iofs med höga utrop men så är det mesta nya grejer ocksåCool
    Åh vad mycket fint du hade. Typ 4 grejer hamnade i minneslistan...
    Tror jag har vunnit någon av dina auktioner förut... hade ditt alias i "mina favoriter". brukar ibland lägga där om jag varit nöjd med ngt köpGlad

ikväll ska jag slänga ut en prolister för 1 a gången, tänkte precis pricka in BBGuld i mun
Svar på tråden Traderatråden nr 16