Traderatråden nr 16

Men gaaah, har lite panik över att en tvättblekt pyjamas med köp nu på 49 kr nu är uppe i 90 kr !!! Men annars har det droppat in lite fler bud nu mitt i avsluten. Spännande
.
Jag sitter och försöker ladda upp med Pron nu, men som vanligt funkar den kass. Hoppas snart få igång den .
Wohoo, uppladdningen av 62 sköna är igång . Och på andra försöket *glad*, men jag förstår inte varför den ska stå och tugga först, för att sen starta vid omstart om man tar bort första bilden (alltså det är så varje gång, så det har inget med bilden att göra som programmet påskiner).
Lilltussen:
Om du tittar på postens portotabell så ser du att upp till 100 g kostar 12 kr, mellan 100-250 g kostar 24 kr. Finns inget mellanting med 18 kr. Väger det 104 kostar det således 24 kr om du är säker på din våg. Annars kan man chansa på 12 kr om det är inom felmarginalen.
den auktionen med mina bilder som hon snott nerstängd.
bra att tradera agerar då nån snor en annans bilder.
Nu är kanske diskussionen avslutad, men jag vill bara flika in och säga att jag gillar inte heller när någon använder mina bilder utan att jag vet om det. Detta helt enkelt för att det tar ganska mycket tid att fota och redigera och då känns det lite trist när någon "tar" mitt arbete. Men om någon mailar mig och frågar skulle jag inte kunna säga nej, men då med tillägget i texten att det står att det är lånad bild. Speciellt om det inte är en gammal köpare, dvs EXAKT samma plagg .
Skönt att ni rett ut er härva iaf.
Ang leveranstider:
Jag fick senast ett brev IGÅR som var stämplat den 31 JANUARI, dvs en månads leveranstid så visst händer det att brev snurrar innan de hittar rätt...
Olika priser ang PK. Beror ju på stl och om det är ett poppis plagg eller ej. Och timingen. Men runt halva priset är väl ok att avrunda med. Men sällan under en hundring. Typ?