Vad tycker ni, vem ska lämna omdömme först, köpare eller säljare? Jag har lämnat omdömme först många gånger både när jag har sålt och köpt, men det är inte så många som lämnar omdömme tillbaka.
Som säljare lämnar jag efter köparen har lämnat eftersom det är så många köpare som inte lämnar och som köpare lämnar jag när jag fått varan
Är det inte meningen med prolist att man kan skriva annonserna och sedan ladda upp dem vid ett senare tillfälle? Vet inte vad jag gör för fel. Tänkte lägga upp massa i kväll.
Har gjort två annonser och sparat. När jag sedan vill öppna säger den att det inte kan öppna den pga av att programmet saknas? Hjälp mig!
Du måste gå via prolistern för att öppna .. alltså öppna prolistern längst upp till vänster finns det en ruta öppna lista där öppnar du den sparade listan
Hejsan! Får man tipsa om sina egna auktioner? Såg att jag bara haft 6 besökare på ett plagg som går ut imorgon Är det bara för mig det går så dåligt just nu?
Nej det får man inte längre men du kan ju lägga en länk i din presentation eller i sidfoten