Traderatråden nr 16
Tradera segar som fan nu när jag ska lägga ut! suck..
Tradera segar som fan nu när jag ska lägga ut! suck..
Fick just "skäll" i bugabootråden för att jag tipsade om mina auktioner. Först skrev nån att jag inte fick, sen när jag svarade att det fick man bara man inte spammar, nya regler.
Så skrevs det:
hoppas verkligen att du har rätt för vi värnar om vår tråd och vill inte att den stängs ner där av uppmanas alla i tråden via ts att sånt inte ska förekomma!
Tyckte det var lite komiskt ![]()
Ja:) Tack! Om det vore så skulle denna tråd för länge sen vara nedlagd;)
Oj, angående min tipsning i bugabootråden så blev det lite surt och jag jämfördes med att vara lika störande som reklamen på tv3.. hahha.
Så kan det gå när jag bara skulle tipsa lite om ett överdrag jag ahde till salu.
Dessutom sa de att i reglerna så får man inte göra så och hänvisade till forumsreglerna.
Men visst har vi fått svar i denna tråden att det är ok så länge det inte spammas? Annars hade ju denna varit stängd för länge sen.
MEN????
Ärende: 239268 Hej! Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "Phil & Ted syskonvagn del 17" har plockats bort. Inlägg vars främsta mening är att göra reklam för eller främja produkter, företag, organisationer eller för att gagna någon ekonomiskt får inte publiceras i forumet Det är inte heller ok att tipsa om egna annonser/auktioner man lagt upp på köp- och sälj. Klicklänkar är inte tillåtna. (En klicklänk innehåller ett id som ger dig poäng.) Här är en kopia på inlägget du skrev: "Säljer lite tillbehör om någon är intresserad
www.tradera.com/auktioner/hannah__74
Men vad nu? vad är det frågan om??
Kul när de ändå är lite putta på mej i bugabootråden
Not.
Då tror de ju att jag hade fel och tycker det är rätt åt mej lr nåt, hahha.
September. varför har du tagit bort sötnosen på bilden?