Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:42:21 följande:
    Jojo men den funkar såvida dottern själv vill- min dotter har inte alls gillat sele medans sonen älskade sele..Därav får alla senare selar flytta i nyskick eller som nya
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Jag har en vanliga BB i svart/vit och en tricot-slen sjal men får jag en flicka nästa gång så blir det absolut en fin råååsa
    -02 -08 -09
  • LitenBlomma

Jag tog en chansning och la ut både Mejas Molo och Idas Nanook overaller igår plus Luddes jacka men den är iaf en höstjacka. Fick Molo overallen såld på Köp Nu efter en timme! Skål I värsta fall får jag lägga ut Idas overall igen i september.

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    Enensammamma skrev 2010-08-16 10:12:18 följande:
    Om jag sätter högt utropspris på kvällens auktioner blir det iaf inga avgifter eller gäller det bara vid utrop 1 kr?
    Gäller det alla avgifter, osåltavgift osv?
    Menar du de 3 gratis annonserna så gällde det bara 14-15 aug.
  • LitenBlomma
    Thats me skrev 2010-08-16 18:52:11 följande:
    funderar på att slänga ut min molo overall på T.. frågan är vad man kan få för den..
    kanonfin, inga som helst slitninga, nära nyskick, tvättad en gång.
    Molo Slope Denim stl 116.. Vad tror ni??
    Jag fick 499 för min med lite defekter så ett par hundralappar till tycker jag att du borde få!
  • LitenBlomma

Fick ut lite auktioner ikväll, ytterkläder och skor. Har länk i min press om någon vill kika.

• LitenBlomma

Mina auktioner står still, ingen som letar höst/vinterkläder längre Drömmer

• LitenBlomma

Jag låg på 5,0 tills idag när jag fick ett nytt omdöme. Märkligt att min objektsbeskrivning skönk ett steg, brukar skriva allt jag hittar...

Svar på tråden Traderatråden nr 16