Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

Hannah74 skrev 2011-01-13 09:18:43 följande:
    Surt, nu har jag fått tre tomma omdömen i rad...bl a en helt ny pop skaloverall, den köparen brukar lämna men lämnade inget till mig??
    hehe, att man ska tycka det ser så illa ut..
    jag har med fått endel tomma. Såå trist.

En ny lämnade tomt på mig då lämnde jag tomt på  henne.. trist för henne att den enda omdömet hon är är tomt.
  • Kristyr

hmm vad bra det går eller inte Obestämd

la upp 1:- ingår, 16st
    wow har fått två bud på 1:-vardera (ja, men så blir det om det bara är en som hra bjudit)
    och en sak har gått på köp nu.. SUCK!

• Kristyr

bläsch har 14 auktioner uta alla 1:- och endast 7 av dem har fått bud några står bara på 1:-. Visste inte avslut förrän om 12 dagar men lite mer bud borde det ju vara *snyft*

• Kristyr
    StaffenAssar skrev 2011-01-20 20:50:17 följande:
    Fint men för pyttigt
    jo, men måste bli av med dem med synd att det går så dåligt bara...
  • Kristyr
    StaffenAssar skrev 2011-01-23 21:05:20 följande:
    Nu är mina avslut i full gång och det går helt okej En pop body som jag var lite missnöjd med steg från 51 till 116 kr i slutminuterna Så nu är jag inte missnöjd med den längre. Och så fick jag ut lite nytt nu, fast vissa med ruskigt höga utrop, så vi får väl se vad som händer
    oj grattis! vad roligt!
  • Kristyr
    Sophie81 skrev 2011-01-29 20:20:01 följande:
    T står blickstilla vad gäller mina auktioner oxå...detta trots att jag ändrade i beskrivningen av färg i en annons från "spygrön" till det mer tilltalande "härligt neongrön". Men ff  inga budRynkar på näsan har iofs höga utrop men de är bara för att jag sålt saker skitbilligt den senaste veckan.
    Måtte reorna på stan ta slut snart så folk börjar surfa på T igen (trodde aldrig jag skulle säga detSkrattande). Har ju massor jag vill lägga ut. Storrensar och fixar fint i varenda hörn inför att jag skall börja jobba...är snäppet värre nu än när jag var gravid och skulla "boa in mig"Flört
    ja blä, får ont i magen när det går så dåligt.. tjohooo princip ny molo suit för 83...
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 21:05:03 följande:
    Nu laddar jag upp prolistern med 44 auktioner. Har en del enkronasutrop, men så får det vara nu för jag har så enormt mycker kläder att sälja att jag blir helt anfallen av de när jag går in i pysselrummet.

Trist när ni skriver att det går dåligt på Tradera. Tycker det verkar som att man mest får bud de sista timmarna nuförtiden dock.
    har bara 1:-
    Hoppas verkligen massor med bud de sista timmarna...
  • Kristyr
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 21:46:57 följande:
    Kan inte kommentera din bild på fejjan igen ;(, men kontentan är alltså att den är tokstor för  mintjej på 76 cm, eller?
    rymdsuiten? ja för en 76 cm lång är den nog lite stor
Svar på tråden Traderatråden nr 16