Traderatråden nr 16
Fast då är det inte bara 12:- tyvärr ;)
50 kr straffavgift är det..
Fast då är det inte bara 12:- tyvärr ;)
50 kr straffavgift är det..
Oj då. Men jag fick det men det var Iof ett stort paket. Lr minns jag fel? Hmm :)
Jag tycker oxå du har alldeles för dyr frakt. Det skrämmer bort köpare! Ingen vill ex betala kängorna+ 100:- frakt!
Ex schenker kan du ju skicka dem för under 40:-
La upp lite auktioner nu, ser ut som jag är en pop windstoppergalning.. (och det är jag nog )
Har nu "bara" 7 st kvar här hemma
Va? Jag kan lätt återanvända ostämplade frimärken?!!
Har inte ens reflekterat över att det är omoraliskt?!
Stämplade är väl skillnad, men om det kommer 2 st på ett paket o de är ostämplade så har jag absolut inte nåt dåligt samvete för att jag återanvänder dem.
Helt oförståligt för mej att man kan tycka det är OMORALISKT?! Lr har jag missuppfattat nåt.. Oj, jag lurade posten på 12 kr lr vadå?
För den som skickat paketet t mej har ju jag betalat portot för, alltså är det mina frimärken. Och missförstå mej inte nu men varför skulle det vara fel av mej att sätta dem på ett paket JAg skickar iväg till någon som betalat mej för porto, skickas ska dte ju ändå och spela roll om jag vill använda dem på ett julkort t mormor, slänga dem lr sätta dem på ett paket.
Jaja, nog om det, kikade in för att jag skulle fråga om det inte går att tipsa någon annan om en auktion på traderas nya sida? lr hittar jag bara inte knappen?
Eller Sålda och så resten som Tonarlisa skrev