Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

Traderatråden nr 16

undrar hur många barn knasen har? den har budat i princip varje avslutad auktion som gått högt....måste vara många det...olika storlekar hit o dit...

nu lämnar jag detta bakom mig o hoppas säljaren gör rätt i fortsättningen...

• Hejpådig
    Väntarochlängtar skrev 2010-05-24 15:26:41 följande:
    Kan du inte överklaga då? Kan inte personen som handlat av dig som du inte känner kontakta Tradera då? Fan vad taskigt att anmäla om du inte har gjort något fel!! Det händer ju att man budar på något i närheten för att slippa frakt!!
    läs några sidor tillbaka o bedöm sjäv.
  • Hejpådig
    Bobbenn skrev 2010-05-24 15:51:28 följande:
    Typiskt Familjeliv att anmäla folk till höger och vänster. En vän till mig blev anmäld till sov här för att hennes störda ex glömt köpa blöjor till deras son då han va liten och dessutom är personen för FEG för att erkänna... USCH OCH FY SÄGER JAG BARA!!!! SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag har haft personer från min stad som budat på mina auktioner någon enstaka gång. Personen har sedan hämtat varan hos mig. Är det oxå budtriss då eller?
    tycker du ska läsa tidigare inlägg innan du kommenterar.
  • Hejpådig
    Doodies skrev 2010-05-27 22:21:43 följande:
    Tycker mina auktioner går riktigt trögt också Har avslut på alla söndag kväll.Har ett par jättefina kavatskor i nyskick och dom ligger på 50:- , köpte ju dom för 450:-.Resten ligger fortfarande under 10:-Blir deppig över alla köpare som fått sina saker och inte lämnat något omdöme ännu
    heter du på T då?
  • Hejpådig
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 12:07:25 följande:
    Två galna dagar med shopping senare så är jag nu reda att ladda en ny prolist!Snacka om att jag prioriterar mina Traderaaffärer när jag kommer hem vid midnatt efter en heldag i Köpenhamn,vet att jag ska åka tillbaka till samma ställe dagen därpå dvs gå upp vid halv 6 ÄNDÅ ställer mig och packar 7 paket för att köparna ska hinna få sina vinster innan helgen
    tänkte bara kolla med dig som köper nytt o sedan säljer, ska man inte skatta? blir lite nyfiken på hur det fungerar, vet du?
  • Hejpådig
    Bobbenn skrev 2010-05-30 17:09:24 följande:
    TIPS TILL MIDSOMMAR OCH 6 JUNIwww.tradera.com/Jatte-sot-midsommar-klanning-...#picJag har en till min dotter och den är fullkomligt underbar. Sverige klänningen heter den. Strl 1½-3 år
    säljs på Ge-Kås nu, har bara väntat på att de ska komma ut på tradera o någon ska göra sig ett klipp.....
  • Hejpådig
    Bobbenn skrev 2010-05-30 17:59:00 följande:
    dom är superfina. Min är köpt på tradera Vad kastar dom på Gekås?
    ingen aning faktiskt, misstänker under 100-lappen men e inte säker. max 129:- iaf....
  • Hejpådig
    SilverEmma skrev 2010-06-05 13:01:08 följande:
    Fråga....

www.tradera.com/Fin-Pyjamas-auktion_302795_11...

Hur sjutton kan frakten blï så mycket? Måste man inte skriva om man tar betalt för emballage? Kan man kräva att det ska sitta porto på för den summan? Den borde väl kunna skickas för 12 kr?

Hade så gärna velat ha den till dottern...men inte för den frakten.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
    den är i tjock velour o blir skrymmande därav 36kr. har en likadan nämligen....den väger en hel del också....
  • Hejpådig
    Hejpådig skrev 2010-06-05 13:40:20 följande:
    den är i tjock velour o blir skrymmande därav 36kr. har en likadan nämligen....den väger en hel del också....
    eller det kanske inte är den i velour föresten, men såldes den i vintras är den det iaf...denna ser iofs ut att vara i bomull, beskrivningen är ju inte den bästa. tycker du ska maila säljaren istället så får du bättre svar, brukar jag göra =) får det alltid billigare då...
  • Hejpådig
    Blå Flygare skrev 2010-06-05 14:55:00 följande:
    Jag tror absolut det går på 24:- för vikten, pyjamaser väger - har sålt en del. Senom hon inteorkaar bemöda sig med ettstortpaket så blir det ju skrymmande med och då blir det 36. Så jag tror inte hon luras.
    detta är som jag skrev innan troligen en väldigt tjock pyamas om det nu är den jag har o den blir absolut skrymmande.
Svar på tråden Traderatråden nr 16