Traderatråden nr 16
Jag skickade brev i förrgår och fick 2 lite större frimärken, värda 12kr st. Tror inte att det stod något, men jag är inte hundra...
Jag skickade brev i förrgår och fick 2 lite större frimärken, värda 12kr st. Tror inte att det stod något, men jag är inte hundra...
Måste kolla det där nästa gång jag postar. Kanske är bättre i så fall att be om 6 kronors så inga köpare tror att jag lurar dem.
JIPPI!! Jag har fått tillbaka min 5:a igen Senaste auktionerna gick bra och nu ska jag ta mig i kragen och lägga upp mer. Min blå Ikea-påse är överfull, det ligger kläder i påsar bredvid och nu har jag även fyllt ett helt hyllplan knökafullt så det trillar ut när jag öppnar garderoben. Ska man ta det som ett tecken
Har haft min första missnöja köpare, usch vad trist det känns.
Hade missat en liten svart prick på en rosa MeAndI plysch dress. Sedan klagade hon på att bodyn som hörde till var urtvättad (vilket syns tydligt på bilden iofs men ändå). Brukar alltid nämna sånt, men la in så många då så måste helt ha missat det. Dåligt av mig!
Gäller denna:
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
Erbjöd att ta den åter och betala frakt ofc..
Hur har det gått för er som lagt ut vinterskor, Viking?
Är så glad, hittade Puzzeltröjan till Ida på Köp Nu!! Nu har tjejerna varsin!
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118866201
Hoppsan! Lämmel vet jag att lilla flickans heter och stora flickans påminner om Frej.