Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2011-08-16 19:31:50 följande:
    Jag har avslut på söndag första rundan, ska ladda upp med något gott och bara invänta slutspurten
    2 kr Tyst
    den har ökat till över hundra under dagen det känns lite bättre men jag är inte nöjd på länge

• Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-16 21:59:00 följande:
    Dom vill jag se Oskyldig
    Kristyr skrev 2011-08-16 20:46:07 följande:
    den har ökat till över hundra under dagen det känns lite bättre men jag är inte nöjd på länge
    Jag såg de håller tummarna att de ökar så vi slipper sitta med magont de sista dagarna Solig
    ja det hoppas jag verkligen, gillar inte Tradera magont!
  • Kristyr
    Mollie skrev 2011-08-17 00:16:12 följande:
    Vad står i denna objektsbeskrvning? Bara jag som har det som ett enda sudd?  Lite svajigt med omdömena också.. www.tradera.com/Didriksons-overall-stl-110--a...
    de har kopierat in en text från typ en annan t annons då kan de blir knas med formaterigen. Om man ska klistra in när man gör annons på deras hemsida ska det vara oformaterad text.
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-16 21:59:00 följande:
    Dom vill jag se Oskyldig
    Kristyr skrev 2011-08-16 20:46:07 följande:
    Jag såg de håller tummarna att de ökar så vi slipper sitta med magont de sista dagarna Solig
    trött på att inte få bud på den stora skalisen så jag satt 1:- på den nu.. hoppas att det kommer gå vägen... Tyst
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-17 13:24:25 följande:
    Kristyr skrev 2011-08-17 12:50:05 följande:
    trött på att inte få bud på den stora skalisen så jag satt 1:- på den nu.. hoppas att det kommer gå vägen... Tyst
    Ojdå håller tummarna, skalkläder är poppis just nu Drömmer
    ja det hoppas jag verkligen att de är....
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-18 15:28:41 följande:
    Jag förstår mig inte på T ibland, jag har en Polarnklänning i ett av de underbara lanskapsmotiven som ligger på 1 krona och 5 har varit inne Förvånad
    börja bli orolig för min overall med, visst en vecka kvar.. men bar 2:- än så länge känns nte bra... 
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-18 15:54:07 följande:
    Den ligger bland min minnes Oskyldig
    hoppas att många har den där då och bjuder massor
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-18 16:03:49 följande:
    De tror jag säkert, jag är så sen när de gäller buda. Gillar att ninja {#emotions_dlg.djavulsk}
    jag vill inte ha ninjor jag vill ha bud nu så jag slipper ha ont i magen..
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-18 17:45:01 följande:
    Ja joo Obestämd förvisso...vi lär nog tsm sitta stirra på datorn medan klockan tickar Kräks
    har så sent avslut så jag får nog sova och hoppas det blir bra resultat när jag kikar på morgonen Drömmer
  • Kristyr
    Pixxi skrev 2011-08-18 21:37:54 följande:
    Jag har lagt ut lite ikväll. Men räknat fel på portot, får fixa det i morgon. Det är så jobbigt att lägga ut auktioner, jag blir helt slut.
    Finns det något knep som gör det enklare?
    prolistern är väl det lättaste sättet...
Svar på tråden Traderatråden nr 16