Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

Majuni skrev 2011-08-20 10:14:59 följande:
    nästan alla mina auktioner som går ut idag ligger på köpnu pris, nöjd.
    schysst hoppas att mina göra det om en vecka. Just nu har de 1:- i bud eller inget bud alls
  • Kristyr
    Julia Jessan skrev 2011-08-20 12:27:04 följande:
    Samma för mig, men hoppas många lägger i minneslistan den här helgen Skrattande
    ja det går man verkligen hoppas, annars blir jag väldigt ledsen när min auktioner går ut och jag lika gärna kunde ha skänkt fina höst/vinter kläder till välgörnade ändåmål istället... Gråter
  • Kristyr
    Julia Jessan skrev 2011-08-20 13:00:22 följande:
    Så var det nästan med några enstaka av mina auktioner förra gången. De flesta gick bra och vissa gick över förväntan, men när jag fick 30kr för en märkessuit hade jag ju lika gärna bara kunnat ge bort den till någon - plus att köparen försökte sig på en fuling! Nä fy, hoppas på bättre denna gång! (Pooositiva tankar!)
    men skakläder vill man inte  skänka bort hoppas de ökar massor annars kommer jag må väldigt dååååååååligt  
  • Kristyr
    maximum skrev 2011-08-20 14:19:22 följande:
    Vad heter du på T?

Upplever ni att köparna inte sätter betyg? Sålde ju lite förra året kanske 5 saker och bara 2 satte betyg och nu är det 1 som ff inte satt något, trots lev för länge sen och jag satt pos på köparen     
    om inte jag får betyg av köparen lämnar inte jag på dem... lämnar de blankt på mig lämnar jag blankt tillbaka.
  • Kristyr
    Jessika82 skrev 2011-08-20 14:15:36 följande:
    Inge som har budat på mina overaller... Funderar på att ta bort annonserna.
    Det går segt tycker jag... Hade förväntat mig mer drag...
    tyvärr så har jag bud och kan inte ta bort dem
  • Kristyr
    LitenBlomma skrev 2011-08-21 18:33:38 följande:
    Avslut ikväll, spännande! Det mesta är utan bud dock
    har mitt stora avslut först om en vecka typ, men det är dåligt med bud.. 1:- bud bara
    har overallavslut i vecka som kommer och det är inte heller så bra.. :-/ en ofodrad lite overall går bättre än den fodrade skaloverallen i stor stolek..*pust och suck* 
  • Kristyr
    AochJsMamma skrev 2011-08-21 20:44:22 följande:
    .. och jag är supernöjd med mina avslut! Både de som redan varit och de som strax slutar!
    kul!  
  • Kristyr
    StaffenAssar skrev 2011-08-22 09:41:58 följande:
    Jag gillar måndagar också, men man får kolla vad det är på tv (typ familjen annorlunda, solsidan osv) och tänka på att inte lägga mitt i det. Fast jag har iofs aldrig koll på vad det är på tv, men iaf
    jag kommer få magsår och gråta blod när jag har avslut. Jag mår inget bra. Det känns inte alls bra att skänka bort vissa kläder. Jag var jäkla dum som satt 1:- på typ det mesta.
  • Kristyr
    Pixxi skrev 2011-08-22 16:10:38 följande:
    Softshell?  Är vår eller höst bäst ?
    båda
    kanske lite bättre på hösten.. använder vår mer förra hösten än den användes i våras...
Svar på tråden Traderatråden nr 16