Traderatråden nr 16
står det iauktionen och jag har accepterat det innan budet, så det är inget o klaga på tycker jag många som bara gissar på frakt, så det är helt oky. 11 kr inte värt att sätta tillbaka hellre.
står det iauktionen och jag har accepterat det innan budet, så det är inget o klaga på tycker jag många som bara gissar på frakt, så det är helt oky. 11 kr inte värt att sätta tillbaka hellre.
jag hade en klänning ute och den var sparat i ProLista och skulle lägga en vara och missade komma ut klänningen igen och någon har lagt 1 kr bud så tyvärr jag kan inte avbritta och har mailat me han /hon har inte get sitt oky till tradera för att avsluta auktionen
någon är snäll här och vill buda på den och sen kontakta tradera för att avsluta den??
jag fick ett mail från tradera att få 50% rabatt på provisation avgift för 10 auktioner. men nu jag har letat o leta inte hittat! är någon snäll här och ge mig kuden?
en köpare har problem han kan inte betala från nordia till swedbank, vad kan vara problemet?
jag läste någon gång att man ska prova att sätta nolor , men kommer inte i håg om det skulle vara innan konto nummer eller efter? tex xxxxx 00xxxxxxxxxxxx så här eller så här xxxxx xxxxxxxxxxxxx00??
oky tack så mycket
oj nu har två köpare kontaktat mig dem har inte fått sina paket som är postat för ca 1-2 veckor sen. vad händer nu på posten nu?? jag har skickat 1000 tal paket utan några problem! finns någon med samma problem nu?
jo jag har skrivit avs
vad tror ni skulle ha hänt med mina paket? vi lämnade dem den 3-4 april i en påse till inlämningsställe, men fortfarande inte kommit fram? det var 4 paket i posten varderade påsar gula som man köper på tradera. 3 av dem var väldigt fullt. jag har anmält det och frågat kundtjänst. det var till olika mottagare.
kan någon hjälpa mig o räkna vilken dag/tid är sista att lämna omdömme om auktionen har gått ut den? 27 mar 22:35. Jag brukar strunta på att lämna negative men om det finns någon som försöker att lura så jag Förlåta!!
fick betala en faktura föra vecka på 35 kr 12 kr för SKRYMMANDE 25 för faktura avgift jag hade lagt den i lådan för 24 kr ganska platt.
jag har lagt några auktioner ut med rabatt kod 50% provstations avgift, men när jag ändrar något auktion dyker upp rutan med kampanj kod igen !! men nu erbjudande gäller inte längre . om man ändrar auktionen då gäller inte rabatten då??