Inlägg från: maximum |Visa alla inlägg
  • maximum
    Xgirl83 skrev 2010-09-05 20:04:03 följande:
    Ja det var ju lite lustigt...nästan som om hon gjort det bara för att kunna lämna ännu fler neg. Fast det är kanske så enkelt som att hon vunnit flera auktioner innan hon insett att hon inte skulle få det första?

För övrigt har den säljaren ett NEGATIVT med ömdömet "mycket bra rekommenderas++++++++++++++++++++++++++"  ??
    Jag såg också det omdömmet. lustogt.
    Tänkte samma somdu skrev. Hon kanske ville samfrakta?
  • maximum
    maximum skrev 2010-09-05 20:15:28 följande:
    www.tradera.com/sot-angel-auktion_293313_1174...

Hade ni betalat 3 kr + 7 kr i frakt för den?
    Tungan ute Ja jag är trött och utråkad småbarns förälder som inte orkar gå å lägga mig för jag fastnat på tradera.
    Så jag missade visst att det va ett samlarmärke. Men även om jag samlat på dom så hade jag nog inte betalt 3 kr
  • maximum
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-05 20:45:34 följande:
    Hon hade inte precis fina omdömen hon själv. Väldigt roande att läsa hennes neg.omdömen.
    Hehe. tror hon röker inne.
  • maximum

Idag är det en vecka sen jag betalade för lite duplo. Hoppas varan kommer idag. Iofs så va det bara 95 kr. Men tråkigt om man inte får det.

• maximum

Sitter och ska boka frakt med schenker. Fick upp en massa olika utlämningsställen i staden köparen bor. Hur vet man vilket man ska välja?

• maximum

Kollade på postnr. och köparens slutar på 61 hittade ett utlämningsställe på 60 så det borde ju ligga närmst.

Svar på tråden Traderatråden nr 16