Traderatråden nr 16
höll på att skratta ihjäl mig idag när jag läste mina kompis diskussion på sin logg.
oj fel tråd.. jaja ni får oxå ett gott skratt
har två auktioner som går ut imorgon, hann inte få ut två till som jag hade tänkt när tradera hade erbjudandet. Men i februari kommer de ur lite mer och dem jag har ute nu är jag nöjd med än så länge. Köpte kläderna på barnmässa så snart har auktionerna gått upp i de priset jag betalat för dem nya !
har haft långt tradera uppehåll bara köpt nått enstaka, men nu när bebis är på G så har jag budat hem lite. Och jag hade nästan glömt hur kul de är med tradera. De jag gillar med fb är när de inte är auktioner och man då kan komma in när någon själv sänkt så pass att de blir ett fynd. Men tradera är ju mycket mera match. Så nöjd med dagens köp av en molo fleece till bebisen. Så fort bebisen tittat ut blir de att börja sälja på T och fb också. Men nu törs jag inte med risk för att ligga på bb när nån auktion går ut.
Ominte: när jag hade handelsbanken så behövde man lägga till en nolla först på kontonr.
att folk ens lägger bud på denna fattar jag inte www.tradera.com/molo-fleecejacka-strl-68-ny-auktion_302751_145681868
Men bilden är ju tagen på en tradera auktion med andra ord inte alls troligt att personen har tröjan hemma och i och med att den inte har nått omdömme än så blir jag ännu mer misstänksam.
någon har ett tips på hur ska jag göra för att få skorna jag vunnit för ca en månad sen?? säljare svårar inte på tel och inte på mail hellre, hon har kontaktat mig en gång efter att hon har fått tradera påmenelse mail och hon sa att hon skickar skorna är bäst, men jag vågar inte det är jätte svårt att man få kontakta henne! det är hennes kille konto och han har svårat en gång på tel och sedan han har inte svårat. jag hade kontakt med henne innan jag vinner skorna, ifall om hon kan skicka med schenker och det var oky. eller om jag kan hämta dem, det står även på auktion att man kan hämtas. nu jag tror inte att jag hinner få dem till nyår med schenker, med posten står 80 kr frakt. men nu jag vill hämta dem men hon svårar inte!!
dem bor 45 min långt från oss.problemet är att jag har inte några skor till nyår
får man åka och knacka på dörren??
Star67: ja om du inte betalat än så ska du nog låta de va och leta dig andra skor. Verkar vara en knölig säljare. Men du får nog räkna med ett hämnd omdömme om du ger negativt känns de som eftersom hon skrev så där.