Traderatråden nr 16
hn.se/nyheter/falkenberg/1.968849-kvinnor-sal...
*dagens tips - fixa bokföring och prata med skatteverket*

har en köpare som skriver MED STORA BOKSTÄVER ATT hon inte kan föra över till mig,att hon har nordea o att jag(!) ska kolla upp detta..... men hur är det nu man gör fr nordea till swedbank- någon snälla?! det är något med nollaor vet jag iaf =) tacksam för svar =)
Jag vann 25 kr =))
hur hade ni gjort om ni skickade en tomte- mer än väl packad och den kommer fram trasig? (schenker)
köpren vill ha alla pengar tillbaka...men jag ansvarar ju inte för postens/schenkers hantering..jag har ju packat ordentligt? splar ju f*n ingen roll hur väl man packar, tydligen har den gått sönder än då och naturligtvis tycker löparen att jag packat dåligt....
jag erbjuder frakten + lite kompensation tillbaka...är det tillräckligt eller hur hade ni gjort?
billigaste frakten med schenker är det 37
ojoj, har avslut nu o allt gick överförväntan, mer än nöjd =)) o ändå har jag bara Lindex kläder, men tydligen poppis sådana =)
finns det någon kampanj man kan använda sig av nu när man lägger upp med prolistern?? har tänkt att lägga ut en massa ikväll o vore tacksam om någon visste......
hur känner ni inför det här med avhämtning? har en köpare som efter avslutad auktion vill komma o hämta varan, jag vill helst inte, jag jobbar oregelbundet o gillar det helt enkelt inte....ska man inte fråga innan man budar om det är ok eller ej? känns dumt att bara ta för givet tycker jag, eller överreagerar jag?
haha vilken soppa....
köpte en diskmedelspump,fick i vinnarmailet (!!) reda på att det var 10 dgrs leveranstid! suck....väntade o efter 3 veckor dök den upp trasig....skulle vara nyskick......
mailade om kompensation, fick nobben (såklart).......hör inget, lämnar negativt ( o fler efter mig...)
sedan kommer ett mail från pojkvännen, "hej har gjort slut med min tjej, jag vill kompensera dig...." och sedan kommer hela köpesumman utan frakt in på mitt konto idag!
vilken soppa men med lyckligt slut för mig, puhhh!